Újra itt

2013.05.23. 22:55

Hello szia szevasz!

Nem kezdem megint a bocs hogy rég nem írtam, mert elfoglalt voltam dumával, úgyis tudjátok anélkül is... meg úgyis kibaszott unalmas lehet már :)
Igazából nem is tudom hol kezdjem, sok minden történt, először is tudnom kellene hol hagytam abba a múltkor, szóval most elolvasom az utolsó posztomat hogy képbe kerüljek... :/

...

Na elolvastam, képben vagyok :) Megmondom őszintén, hogy ennél a résznél gondolkodnom kellett, hogy kiről is beszéltem anno:
"Elvileg jövő héten még 1 csajjal találkozom, de az még nem biztos mert elég fura a csaj, az elején írkált mint az őrült, folyton keresett engem mindenhol ahol el tud érni :) de most meg kb. én írok néha és ő meg válaszol. Nem tudom mi lett vele, lehet közben megismert már mást, bár akkor mondhatná."

De pár perc agyalás után rájöttem, hogy ez melyik csaj volt. Végül nem lett tali belőle, utolsó levelemre vissza sem írt, pedig előtte küldött félmeztelen képet is magáról :) Mindegy...

Aztán még írtam 2 netes taliról amik jól sikerültek, na abból az egyik csajjal (ő legyen Alfonza) találkoztam újra de addigra ledumáltuk hogy de megdugnánk egymást, szóval nem kellett sokat kertelni, belecsaptunk a lecsóba. Találkoztunk, iszogattunk kicsit aztán durr bele. Testileg nem a legjobb de nem is rossz, átlagos, egy minimális súlyfelesleggel. Nem szégyenlős, nem kényes, lehet kefélni mindehogyan, nyalni, azt nagyon élvezte le is állított és a farkamat akarta :D Szopott ő is rendesen, sőt a szájbakúrást is hagyta, bár kb félig kapta be a farkam már nem bírta tovább, neki nem megy a mélytorok úgy mint Alexandra-nak :D
Jajj Alexandra, bárcsak megdughatnám újra.. és újra ... és újra!
Na de vissza a témához dugtunk egy jót Alfonzával, vagyis nem egyet többet, jól megküldtem a lucskos punciját, nedves volt mint az állat :) Jó volt, bár miután kikeféltem magam húztam haza, nem volt kedvem bájgúnárkodni :)

Aztán volt még1 talim a netről, meglepő módon 2 napig leveleztünk és találkoztunk is semmi huzavona. De az a randi vagy mi, nem sikerült túl jól, vagyis nem volt rossz, de nem vettem le a csajt a lábáról. Pedig jó kis csaj, talán rámenősebbnek kellett volna lennem, pedig pont nem néztem ki a csajból semmi durvát, kis szerény volt. Szóval vele utána nem beszéltünk többet, nem találkoztunk.

Aztán egy buliban meismertem egy csajt, róla majd mesélek részletesebben, dumálgatunk azóta is, de még nem tudtunk találkozni. Eléggé bejövök a csajnak, szeretne találkozni újra, meg tökre érdeklődő, szóval szerintem simán elkapom a kis borotvált (gondolom én) punciját és jól megdöngetem :)

Mára ennyi, tudjátok időhiány...
Pedig lenne még 1-2 apróbb mesélnivaló ;)

De majd talán máskor. Csoki

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Alfonza

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr515315315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása