Egy buli és tanulságai

2015.03.23. 21:41

Hello lányok, fiúk, hermafroditák.. újra itt vagyok.


Tudom ezer éve nem jelentkeztem.... de ez így megy egy ideje, már megszokhattátok. Nyilván írnom kellene egy ilyen bocsánatkérős mintaszöveget, amit minden posztom elejére bemásolok :D és nem megy azzal az idő, hogy bepötyögöm ugyanazokat a bocsánatkérős sorokat.
Na de térjünk is a tárgyra mert túl sok időm most sincs, és jó lenne a lényegről beszélni. Azaz a csajokról.

Hétvégén voltam bulizni. Nem sok kedvem volt ugyan, de azért volt. Mondjuk úgy, hogy nem voltam bezsongva, de inkább mentem, mintsem otthon üljek és verjem a pöcsöm.
Nos eltekertünk haverokkal a buliba, és volt ott egy nő. Vagyis sok, de ezt a nőt már jó múltkor is láttam egy régebbi buliban ugyanezen a helyen. Múltkor is nézett és mosolygott rám mint az állat, na meg most is. Nem az én korosztályom, meg nem is nagyon jön be... Szóval számomra felejtős a dolog. De szerintem ha akarom simán megdughattam volna. Na de nem is ez a lényege a mai posztnak.

Voltak másik csajok is akik viszont tetszettek, de nem mentem oda, én hülye.. Igaz a haverjaim se mentek oda, pedig nekik is bejöttek a csajok. Ez persze nem vigasztal engem, csak legalább nem annyira égő, mert nem csak én voltam töketlen :D  ...  a poszt folytatódik, itt van jobbra a tovább  gomb  ;)


Bár az egyik csajjal beszéltem a pultnál 1-2 szót, valami gagyi poént elsütöttem, és mosolygott ugyan egy kicsit, de azért nagyon nem nevettettem meg, szóval annyira nem sült jól el a dolog.
Utána volt egy pillanat, amikor majdnem odamentem hozzájuk, hogy jöjjenek táncolni, de meggondoltam magam. Pedig majdnem.. Már nagyon a határon voltam. Furcsa mert ilyenkor mindig mérges vagyok magamra, és eszembe jut, hogy mikor sikerült átlépem a határt az milyen adrenalinbomba és hogy azért sokszor jó dolgok születnek belőle. Sőt minden jó és vad kalandos élményem ilyenekből született. Igaz hogy sokszor beégtem, de mikor nem, akkor pedig... huhh mennyi szép és jó dolog sült ki belőle.. Ez hiányzik az életemből mostanság... csak sajnos kedvem sincs sokszor csajozni, ha meg mégis alakul valami buli vagy helyzet, akkor sokszor nem merek cselekedni. Fura ezt így leírni és visszaolvasni, mert 1-2 éve még sokkal gördülékenyebben mentek a dolgok és sokkal kisebb volt az AA-m. Dehát ez van ha kijön az ember a rutinból. Azt mondják, hogy a biciklizést ha egyszer megtanulod, akkor nem lehet elfelejteni többé. Na ez sajnos nem ilyen :)

Szóval hagytam ezeket a csajokat és elkezdtük táncolni haverokkal, meg persze iszogattunk, mondjuk én nagyon óvatosan, mert múltkor egy családi összejövetelen sikerült úgy berúgni, hogy hajnalban 2x is hánynom kellett :D Így hát most csak lájtosan iszogattam. Táncolunk, aztán egyszer csak odajön hozzám egy kiscsaj. Elég fiatal volt 15-16 körülinek saccoltam. Aztán megszólal, hogy táncolni akar velem. Hát... kicsit lehidaltam. Na jó nem kicsit, nagyon.
Először azt sem tudtam mit mondjak, aztán nem tudom miért, de kiböktem hogy oké. Kiscsaj örült ám, de elég fos zene ment, mondtam hogy várjuk meg a következőt. Fél perc után már elég rossz ötletnek gondoltam, hogy igent mondtam. Bár nem akartam tőle az ég világon semmit sem, csak egy sima táncnak fogtam fel a dolgot, mégis eszembe jutott hogy mit fognak gondolni ha meglátják hogy egy ilyen fiatal csajjal táncolok. Na mindegy, jött a köv. szám ami már kicsit jobb volt és aztán táncoltunk is. Végig óvatos voltam és tartottam a távolságot, bár nyilván a csajnak nem lett volna ellenére, ha megfogom a seggét, de én abszolút nem akartam még csak a látszatát sem kelteni ilyesminek, nehogy lecsukjanak :)
Ha 1-2 évvel idősebb lett volna mondjuk 18 akkor simán elkapom, de így... Na mindegy tánc megvolt, aztán illedelmesen megköszöntem és mentem inni :D Mesélem egyik havernak hogy pont most táncoltam egy tök fiatal csajjal de tök gázul éreztem magam, erre ő elkezdni , hogy örülj neki, legalább már tudod, hogy nem vagy pedofil. Hát mondom azt eddig is tudtam :D
Erre elkezdni haver, hogy az egyik haverja egyszer buliban egy 14 éves csajt kúrt meg. És ott is a csaj nyomult, konkrétan utalgatott rá, hogy ő faszt akar. az azért durva. Valószínűleg a kiscsaj már nem volt szűz, ki tudja mióta :S Azért eléggé durva ilyen dolgokat hallani... Mondjuk néha látni 14 éveseket akik 18-nak néznek ki, de azért akkor is na...

Nos igazából ezeken kívül semmi érdemleges nem történt a bulin.
Viszont le kell vonnom egy következtetést:
Ha egy 15 éves csaj oda mer jönni hozzám, hogy tetszek neki, táncolni akar, stb... akkor nekem is kell hogy legyen bátorságom bármilyen esetben, hogy odamenjek egy nőhöz.
Ezek után ez mindig a fejemben lesz mint példa, vagy bátorító gondolat.

Nos mára ennyit. Remélem a következő posztra nem kell majd megint ilyen sokat várnotok :)

byby

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr707297205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása