Idei első

2016.01.06. 22:30

Sziasztok!

Itt az idei első posztom, remélem nem kellett sokat várnotok, nem izgultatok nagyon, hogy mikor jön már :D

Most csak egy kis érdekességet szeretnék veletek megosztani, azaz inkább tapasztalást, ugyanis rájöttem valamire. Persze ezt már tudhattam volna régóta. Vagyis "persze hogy tudtam, csak nem sejtettem" - hogy egy nagy klasszikust idézzek... Sokszor észrevettem már ezt a dolgot, de valahogy nem tudatosult bennem eléggé.
Hogy miről is beszélek? Arról hogy a nők szeretik a kemény, határozott és durva férfiakat és a kemény állatias szexet.

Azt eddig is tudtam, hogy az a férfi aki inkább kedves és aranyos az labdába sem rúghat a csajok nagy részénél. Hiába dumálsz el a csajokkal tök jól, ha egyszer nem nedvesedik be a bugyijuk tőled. A kedves srácok bekerülnek a barátzónába, de nem a bugyiba.  De amire most rájöttem...


Újév első napján ráírtam egy csaj ismerősömre, csak BÚÉK-ot kívántam, de valahogy kicsit hosszabban elbeszélgettünk. Mesélte hogy van egy új csávója és hogy milyen jó most vele, az eddigi legjobb. Kérdeztem is tőle, hogy miért az eddigiek nem voltak jók? Erre elkezdi a csaj, hogy nem mert azok csak bohóckodtak az ágyban, de ez az új csávó ez keményen meg szokta dugni. Ööö mondom azz igen, kicsit túl sok az infó :D
De a csaj csak mondta tovább, hogy szilveszterkor is olyan keményet keféltek, a csávó nekilökte az ágynak és szinte majdnem megerőszakolta.. de hogy ez neki is mennyire bejött és hogy felizgult tőle, stb..
Na mondom fasza én itt óvatoskodom meg kinyalom a csajokat, figyelek hogy nekik is jó legyen meg ilyenek, ez a fickó meg csak nekilöki az ágynak és megkúrja mint valami szajhát minden előjáték stb. nélkül. És élvezi a csaj, jobban mint eddig bármit!
Oké, gondoltam magamban van ilyen, de nem gyakori.

Erre mi történt....  tegnap este átjött egy csaj ismerősöm akivel már jó ideje nem dugtam, régebben rendszeresen összejártunk. Nos megint összegabalyodtunk és azért én is szoktam vadabban kefélni, de nagyon azért nem durvulok el. Viszont most el kellett. Kellett, mert a csaj először azt kérte, hogy verjem el a seggét erősen. Meg is tettem, de keveselte szóval erősebben kellett. Közben hátulról pakoltam neki kutyában. Ez még annyira nem is meglepő mert hasonló volt régebben is. De amikor azt kérte, hogy fojtogassam és ribancozzam le, akkor kicsit meglepődtem. Igazából egy tök normális csaj, és eddig sosem gondoltam volna, hogy ilyenekre gerjed, sőt...
De ott feküdt előttem, akkor már hanyatt, lábai a nyakamban és közben kérte hogy fojtogassam, és kurvázzam le... hát mondom ez most mi a fasz? Nem mondom hogy nem élveztem kicsit alázni a "mocskos kis ribancot" :D de furcsa volt. Egyik kezem a torkán, a másikkal a lábát fogom, és közben kibaszott keményen dugom, csak úgy csattogott a nundzsója, és mondogattam hogy "szétkúrom a pinádat te szajha, ez kell, hát megkapod ribanc!"

Szóval tévedtem. Nem csak némelyik nő szereti a kemény határozott férfiakat, hanem szerintem majdnem mindegyik. Persze ma már egyenlőség van férfi és nő között, ami egy tudatos dolog, de szerintem genetikailag akkor is beléjük van kódolva ez az alárendeltség, ami néha előjön, illetve néha vágynak rá, hogy "védtelen nők" legyenek és egy férfi "uralkodjon" rajtuk.

Na csak ennyit akartam mára.
Tehát a tanulság: kibaszott határozottnak és keménynek kell lenni, éreztetni a nővel, hogy te egy megrendíthetetlen férfi vagy és amit a fejedbe veszel az úgy is van. És akkor úgy is lesz!
Látni fogja rajtad ezt a nő és egyből lecsúszik a bugyija. Sőt ha elég jó vagy, akkor seggbe is rakhatod, annak ellenére hogy eddig azt még senkinek sem engedte :D

Mára ennyi, jóccakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr878247264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gergo430 2016.12.26. 19:20:38

Szia!
Ez így olyan befejezettlennek tűnik? Már egy év eltelt és nem írtál bejegyzést. Ha látod ezt kérlek adj valami életjelet magadról.
süti beállítások módosítása