Sziasztok,

ez egy rövid anyázós poszt lesz.

Van több csaj is akiket fűzögetek, némelyikről már írtam is, de most nem mondok neveket.

A lényeg az, hogy több csajjal is megbeszéltem már talit, nem randit csak beülünk dumálni vagycsak sétálunk egyet a friss levegőn, ilyenek. De ... mostanában mindegyik lemondja. Kezd a faszom tele lenni és nem csak szó szerint. Én persze úgy csinálok mintha nem érdekelne, de persze... hogy a picsába ne érdekelne?

Hétvégén is találkoztam volna egyel, de ...

Jó mondjuk mindig mondanak valami jó indokot és hozzá is teszik, hogy akarnak talizni csak ma épp nem jó végül meló vagy stb.. miatt és tegyük át másik napra. Szóval nem tudom mivan... Egyrészről egyből felajánlanak másik időpontot és tökre hihetően mondják hogy szeretnének találkozni tényleg. Másrészt meg nem hiszem el, hogy mindig mindenkinek közbejön valami. Van aki már 2x mondja le, de van olyan is aki 1x mondta le és utána tényleg találkoztunk, szóval az nem volt kamu. Ezért nem rétem az egészet, hogy most szivatnak és ez valami alapszabály, hogy az első netán első 2 talit lemondja? Talán ezzel tesztelik hogy mennyire vagyok kitartó? Vagy tényleg ilyen balfasz szerencsém van, hogy mindenkinek közbejön valami? De már kezd elegem lenni.. De csakazért is találkozok velük és elnéző leszek, de aztán ha dugásra kerül a sor, akkor úgy megbaszom őket bosszúból, hogy 3 napig csak 2 lavorban tudnak majd lábat mosni... faaaaszoooom kivaaannn!!!!

Na mára ennyit...

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr575857603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeLtE 2014.03.20. 20:01:33

Hidd el, nem vagy ezzel egyedül. Nekem se akar összejönni egy jó randi, bár én őszintén szólva, nem töröm magam érte. (Lány vagyok.) Valamiért velem mindig csak olyanok akartak elmenni randizni, vagy "beülni valahova", akik rohadtul nem mozgattak meg bennem semmit. Akiket én kinéztem, azok meg előzőhónapban sorra hívták el a barátnőimet... akik nem is voltak oda ezekért a fiúkért.
DE azért hozzátenné, hogy hiába panaszkodsz, ha egyszer több lányt is fűzöl... és a végén ez a... szóval te csak erre hajtasz? Komolyan? Beéred ennyivel?

Na mindegy. Azért fel a fejjel! :) Lesz jobb is.

DeLtE 2014.03.20. 20:03:18

Oh és, a temperamentumos gépelést feltételezve is, egész jó kis blognak néz ki ez. :)

shakeit · http://sunavadasz.blog.hu/ 2014.03.26. 22:35:04

Jááj hát nem hiszem el! 1 év után egy újabb hozzászólás, hát van élő olvasóm is emberek!! :D Na erre inni kell egy kis finom bort! Sőt! Írok is egy új bejegyzést.
süti beállítások módosítása