Azt hittétek mi? :D

2015.12.27. 23:51

Szevasztok huligánok!

Azt hittétek, hogy idén már nem jelentkezem ugye? Hááát nagyon tévedtetek!
Most kicsit több időm vagy így ünnepek alatt magamra és a dolgaimra, szóval írok pár sort.

Igazából nem sok kedvem van körmölni, szóval rövid leszek, de azért igyekszem beszámolni minden érdekesebb dologról.

Nos... csajom az megint nincsen, milyen meglepő... Viszont fűzögetek/fűztem 4 csajt is, bár ebből már csak 2 játszik, 2 pedig értelem szerűen kiesett :(

Az egyik csajt a villamoson ismertem meg, valahogy valami szitu folytán összemosolyogtunk és odaszóltam valami vicceset. Aztán dumáltunk kicsit, már elsőre szimpi volt és kurva jól néz ki egyébként... nevét is elárulta én pedig fb-n bejelöltem, majd beszélgettünk kicsit, de van barátja kiderült... Nos egy talit azért megbeszéltünk csak haveri alapon, de nem jött el, pedig nagyon ígérte. Erről ennyit. Nem is tudom miért erőlködtem, van csávója és ... már belefáradtam hogy ilyen csajokkal basszam el (sajnos nem szó szerint) a drága időmet. Amúgy nem is akartam bekavarni, de annyira tetszik nekem ez a csaj, hogy ... évek óta nem tetszett így senki szerintem. Sőt, majdnem biztos vagyok benne. Kár...
Nos ezt a csajt ezzel ejtettem is, nem is keresem többé.

A másik csajt egy szabadtéri forralt borozás alkalmával ismertem meg, odementem hozzá, a barátnőjével ült. Megengedték hogy csatlakozzak, de azért látszott, hogy kicsit tartják a távolságot. Azért sokszor megnevetettem a pár perc alatt őket, de kiderült van csávója neki is. Ó b+ ... mondom magamban. Végül pár perc dumálás után felpattantak és sietve távoztak, mert valakit láttak akivel nem akartak összefutni. Legalábbis ezt mondták :D Vagy igaz vagy nem. Na mindegy ez a csaj is ugrott...

Aztán a harmadik nő nem más, mint egy régebbi ismerős csaj, róla lehet írtam már, nem emlékszem :S Mindegy is, a lényeg az, hogy néha fb-n dumálunk, fűzögetem, jól elbeszélgetünk csak ő messzebb lakik. De azt beszéltük, hogy az ünnepek után, ha lement a pörgés, akkor majd összefutunk és filmezünk ilyenek :) Nos sejtitek ti is, hogy nem lesz ebből filmezés, legalábbis nem sokáig. Úgyis magam alá gyűröm a kisasszonyt :D

A negyedik csaj pedig... Nos nagy fejtörést okos. Ugyanis buliban ismertem meg, nagyon cuki és jól néz ki, de sajnos elég fiatal és van köztünk 10+ év korkülönbség. Nyugi nem vagyok pedofil, ő már 18 körül van. Sosem nyúlnék egy kiskorúhoz! De akkor is elég nagy a különbség. Na mindegy majd alakul valahogy, én nem erőltetem de nem is ellenkezem. Lesz ahogy lesz, az biztos , hogy tetszünk egymásnak, ezt már a bulin is észrevettem :) azzal is tisztában vagyok, hogy ebből komoly kapcsolat nem nagyon lehet. No de meglátjuk, lehet hogy semmi sem lesz, de eddig okésnak tűnik a dolog, jókat beszélgetünk facen és látom, hogy nem közömbös.

Dióhéjban ennyi.

Ja nem.. van egy ötödik nő, vagyis volt. Egy buliban ismertem meg az ötödik csajt, táncoltunk, tetszettem neki, de ő annyira nem tetszett nekem. Ott a buliban voltak másik csajok is akik nekem tetszettek, de náluk már nem is próbálkoztam, mert nem tudom mit szóltak volna, hogy az előbb még a másikkal majdnem smároltam, most meg rájuk nyomulok :D Szóval buli után elköszöntem és hazamentem, de számcsere se semmi. Szerintem ha akarom akkor hazajön velem és ... de nem volt hozzá hangulatom. Lehet hogy elcsesztem és ki kellett volna használni a lehetőséget? Nem tudom. Néha a legyet is megdugnám röptében, néha pedig kibaszott válogatós és finnyás vagyok. Ki érti ezt?

Nos mára ennyi. Idén már nem biztos hogy jövök még egy poszttal, de jövőre tuti! Fel kell pörgetni a csajozást, mert elég rendszertelen a nemi életem és ...
Nincs ez így rendjén!

Sziasztok addig is, és Boldog Új Évet, jó bulizást, legyen a 2016 egy nagyon klassz év!
Sőt az lesz, én tudom! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr178205396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása