Fuckbuddy elküldve

2015.04.04. 11:54

Sziasztok pajtik!

A mai poszt aránylag rövid lesz, de legalább most nem kellett rá 1+ hónapot várnotok :D

Nos mint a címből is kiderült, elküldtem a fuckbuddymat, avagy úgy is mondhatnám, hogy "szakítottam" vele.
Ennek ugye több oka is van:

1. már untam egy kicsit

2. sosem tetszett olyan nagyon nagyon.. egy átlagos csaj volt

3. elkényelmesedtem mert volt ő... --> nem nagyon ismerkedtem, csak áthívtam őt ha dugni akartam

4. egyre inkább úgy éreztem hogy nem vagyunk egy hullámhosszon

Nos ezek fényében mérlegeltem és rájöttem, hogy ez nekem így már nem jó.
Itt az ideje kicsit kimozdulni a kényelmes kis életemből és új csajokat megismerni, akár a "nagy" szerelem is jöhetne, most már annak sem lennék az ellenére.  Folytatom még katt a továbbra itt e ehun e :D ------------->

Egy időre kikeféltem magam ahogy akartam.. és végre egy értelmesebb csaj jöhetne. Most lezárom az eddigi dolgokat és új dolgok elé nézek. Próbálok a minőségre menni mind külső de még inkább belső szempontjából. Különben is azt vettem észre, hogy mostanában válogatósabb vagyok. Persze sok csajra azt mondom hogy megdugnám, de... az nem azt jelenti hogy meg is tenném. WTF mi? Most nem értitek ugye? :D

Let me explain...

Nos mostanában nálam a "megdugnám" fogalom csak annyit jelent, hogy megütötte azt a szintet, akibe belemártanám az ecsetem ha úgy alakulna. Mondjuk pl. ha odajönne hozzám és arra kérne hogy keféljem szét a száját, vagy a lukát aztán megy is haza. Akkor megtenném. De!
Viszont én magamtól nem venném a fáradtságot, hogy egy ki tudja agyilag milyen kvalitású csajra időt pocsékoljak, illetve nem szeretném hogy itt aludjon nálam, vagy hozzám bújjon.
Remélem sikerült a különbséget érthetően leírnom.
Tehát ha azt mondom egy csajra hogy megdugnám, az nem azt jelenti, hogy meg is akarom dugni.

Visszatérve hogy válogatósabb vagyok. Szóval igen mostanában kevesebb olyan csajt látok akire azt mondom, hogy na igen ez már nem semmi. És erre hajlandó lennék időt, energiát áldozni hogy összejöjjünk / meghódítsam / megdugjam. És itt jön be az agyi tényező...
Biztosan öregszem és emiatt nagyobbak az elvárásaim, de egyre fontosabb hogy ne legyen egy buta és/vagy önző, rosszindulatú, korlátolt nő. Mostanában az is zavar pl.: ha látok egy jó nőt mondjuk a metrón, de látom hogy el van szállva magától. Régebben ezeket megdugtam volna szívesen, de most már hiába néz ki jól, ilyen beképzelt majmokra (persze csávóba is van sok ilyen, de nőben is) nem akarok időt pazarolni.
Nos azt gondolom így még nehezebb lesz találni. Nem baj elkezdek újra ismerkedni és meglátjuk... bízom a nagy számok törvényében :D
Aztán persze ha már 2 hónapja nem láttam puncit, lehet nem ragaszkodom majd annyira az új szabályaimhoz, és valami full átlag csajt megfektetek... Remélem nem így lesz és lesz erőm kitartani :)

Mára ennyi. Nem is lett olyan rövid nemde?

bónusz, ki mit csinálna vele?? ... :P

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr327338490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása