Élek

2015.08.29. 19:30

Mindenki nyugodjon le a picsába!

Élek még, semmi bajom :)

Az utóbbi időben még kevesebb szabadidőm volt, mint eddig, ugyanis belekeztem valami teljesen új dologba (nem csajozással kapcsolatos) és arra sok időt rászántam. És még sok időt is rá kell fordítanom, hogy legyen belőle valami. Persze nem biztos hogy lesz, kicsit szerencse is kell hozzá. Ez amolyan biznisz féleség, pénzszerzés... De erről nem is beszélek többet, lényeg hogy emiatt kicsit el vagyok havazva mostanában.

Ami a csajozást illeti, nos volt 1-2 randi, internetről is , meg élőben is ismerkedtem,igazából 2 csajnak tökre bejöttem, és lehetett volna bármi, de rajtuk láttam hogy komolyan gondolják, én meg nem akartam kihasználni őket. Szóval nem feküdtem le velük. Már nagyon hiányzik egy jó szex, de nem csak a dugás része, hanem egy nő közelsége, érintése, stb. stb... Szóval jó lenne valamit alkotni de idő szűkében vagyok.

Viszont tök idegesítő, hogy 1-2 haverom meg meséli, hogy tök véletlen ilyen meg olyan csajjal futott össze és lett is belőle valami. Na nálam nincsenek ilyen véletlen dolgok :D Valahogy elkerül ez az egész szerencse téma csajozás terén. Én meg most ugyebár nagyon kevés időt fordítok erre, szóval... mission impossible.

Na mindegy nem panaszkodni jöttem, nem is azért írom, csak mint jelenlegi tényállás.

Viszont ha lesz kis időm, akkor kicsit részletesebben leírom azt  a pár randit amik voltak az emúlt 2 hónapban, amíg el voltam tűnve. A randik amúgy jól mentek, nem izgultam (előtte egy nagyon picit azért igen :) ),  nem nyomultam túlságosan, sőt... nagyon visszafogott voltam és éreztem, hogy várnák a csajok és szeretnék, hogy csináljak valamit :) Na de nem mondok többet, ez legyen a következő poszt témája.

by by drágaszágaim :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr67744096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása