Itt vagyok gecccc

2014.12.18. 23:10

Na hello, már azt hittétek hogy leléptem mi?

Jó is lenne hawai-on süttetni a golyóimat... vagy a szesell szigeteken. Tudom tudom nem így írják de most lusta vagyok meg fáradt. Este 11kor jóhogy agyilag zokni vagyok már. Na mindegy lényegre térek.

Múltkor ugye kidobtam a csajt akivel kefélgettem, nos vele azóta sem találkoztam, de egy másik régebbi kefélőpartnerrel igen, és vele megint dugunk. Hiába a szükség nagy úr. De nem is ez a lényeg, hanem hogy csajozni ugyanúgy nincs kedvem még mindig. Vagyis nagy ritkán van, de akkor meg időm nincs.
Mondjuk fb-n fűzök egy csajt, nem egy sexbomba de olyan 7/10 , a szája az nagyon felizgat, úgy a szájába adnám... mmm mit művelne az a farkammal te jó ég! Vagy mit nem... sosem tudhatom. Most elképzelem hogy milyen jól szopik, aztán meg élőben bláá... A mostani fuckbudym is ilyen.. szeret szopni, vagy legalábbis szívesen csinálja, csak éppen a nyálat felejti ki a képletből és 2 perc után már szinte fáj vagy nem is tudom olyan szar érzés, érzékeny lesz tőle a farkam és kellemetlen. Dehát hogy mondjam meg neki hogy nyálat még nyálat? Na mindegy...

Mára ennyi. Legyetek jók és ha karácsonyig nem találkoznánk, akkor...

Kellemes Ünnepeket és Boldog Új évet drágaszágaim! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr606996161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása