Sziasztok!

A mai poszt kicsit negatív lesz de közben azért pozitív is.
Ja mostanában ilyen érzelmi hullámvasúton ülök...

Kicsit kezd a tököm tele lenni mindennel, mármint főleg csajozás terén.
Ezt már azt hiszem írtam múltkor is, és még mindig így érzem. Emiatt kedvem sincs ismerkedni, meg úgy kb semmihez sem.
Múltkor voltunk koncerten és bár nem volt nagy hangulatom azért elkezdtem dumálni egy csajjal. Pár perc dumálás után magától kibökte hogy van barátja. Mondjuk tökre nem fűztem őt, csak általános dolgokról dumáltunk a komcerttel kapcsolatban, szóval nem is értettem erre most mi szükség volt??? Na mindegy fel is basztam magam aztán otthagytam, persze kifelé semmi ilyesmit nem mutattam, azt ugye megtanultam, nagyon fontos dolog, hogy ne mutasd ki a csajok felé az érzelmeidet mert azt kihasználhatják.
Szóval ott hagytam a csajt, haverokkal dumáltam inkább.
1 óra múlva viszont tök véletlen megláttam a csajt ahogy egy másik csávóval táncol...     ...    folyt. köv. katt a tovább gombra !!


Látszott a mozdulataikból, hogy most ismerkednek még és nem ő az a létező vagy éppen nemlétező barát akiről nekem beszélt...
Szóval ezen kicsit felbasztam magam :) Tudom le kell szarni...
A picsába is.. valamit ki kellene találnom hogy sokkal lazább legyek. Bár nem gondolom hogy ne lennék laza általában, de sokszor sok helyzetben mégsem tudok az lenni.
Változni kellene. Te jó ég, ezt már mióta mondogatom. Csak a módját nem tudom hogyan?? Már gyúrok régóta, jártam tánctanfolyamra is, elköltöztem, csomó apróbb-nagyobb változás is volt az életemben, de ...
Az igazi változás az nem sikerült. Kérdés hogy lehetséges-e egyáltalán?

Na mindegy... rájöttem hogy kevesebbet kellene panaszkodnom és a negatív dolgokon gondolkodni. Férfi vagyok! Egy férfi nem siránkozk, egy férfi kemény, egy férfi nem adja fel, egy férfi mindig erős! Ideje összeszednem magam és a legjobbat nyújtani, nem pedig csak tengődni az életben. Mindig is erősnek és optimistának gondoltam magam, de az utóbbi időben ez mégsem volt jellemző. De ennek véget vetek, felállok a padlóról és learatom a babérokat, elérem a céljaimat! Sokan szerencsések mert az élet mindent megad nekik: egy jó család, jó munka, szép barátnő, sikerek minden téren. Mondjuk a családommal szerencsére nincsenek különösebb problémák, de a munkámért, a pénzemért keményen megdolgoztam , és a nők sem potyognak az ölembe, szóval nincs más hátra! A nőkért is meg kell küzdenem! Így is lesz, mert igazi FÉRFI vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr287489450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása