Egy beteg buli...

2014.11.16. 21:11

Hát basszátok meg... olyan buliban voltam, hogy beszartok :D Én nem hittem a szememnek...

Haverokkal elmentünk szombat este partyzni egy kicsit, megjött az éves prémium is és ezt is meg kellett ünnepelni :D Na meg azt hogy végre normális buliban vagyunk, és nem csak otthoni szűk körű házibuliban vedeljük az alkoholt értelmetlenül. Naszóval elmentünk partyzni, igaz mikor indultunk kicsit be voltam punnyadva, de már menet közben elkezdtünk vedelni és mikor odaértünk a buliba, ez csak hatványozódott. Sör-pálinka-sör-pálinka-sör-pál...

Szóval a punnyadtságom hamar elmúlt, egész jó volt a zene, sok volt a pia, voltak jó csajok is egy kettő, átlagos még több, na meg voltak milfek is és kis fiatalok is. Egészen fura volt a felhozatal.Az elején még nem nagyon csajoztam, csak dumáltam meg bulizgattam, de aztán megjött a kedvem.
Egyszer csak elém került egy átlagos kinézetű 25 körüli csaj, eléggé be volt már állva, jobban mint mi :D
Megfogtam a kezét és magamhoz húztam hogy táncoljunk, nem ellenkezett. Hamarosan meg is fordítottam hogy seggel legyen felém, és úgy húztam magamhoz. Közben hasát simogattam. Aztán mikor láttam, hogy nem ellenkezik, rámentem a melleire is, utána pedig a puncijára. Bár a nadrágba nem nyúltam be, de kívülről simogattam neki. Így "táncoltunk" aztán megjelent valami idős csávó, olyan 60-nak néztem, elég fura arc volt :D Előtte is láttam már, hogy dumál ez a csaj az öreggel, szóval sejtettem hogy odajön az öreg hozzánk. Így is történt aztán dumáltak és meg finoman ellöktem magamtól a csajt, hogy akkor tessék menj az öreghez. Pár másodperc múlva visszatolatott rám a csaj :D Én meg simogattam tovább, de az öreg csak nem tágított, aztán hamar meguntam a dolgot és otthagytam őket, úgysem tetszett annyira a csaj. Mentem inni egyet. Mire visszaértem az ivásból, addigra  a csaj már az öreg ölében ült :D :D Hát én köpni nyelni nem tudtam :D Igaz eléggé offon volt már a csaj, szerintem egy 80 éves öregember is megbaszhatta volna :D Na mindegy, nem érdekel, nem az én csajom volt, meg ilyen nőm remélem nem is lesz soha!

Szóval táncolok tovább a haverokkal, volt egy egész jó csaj mellettem. De már láttam őt is korábban és egy sráccal volt sokat. Feltételeztem a látottak alapján, hogy a barátja a srác, nem pedig csak egy haver.
Szóval nem akartam rástartolni a csajra, de azért nézegettem és észrevettem, hogy ő is engem. Sokszor összenéztünk, mosolyogtunk, nyilvánvaló volt, hogy bejövök neki. De nem akartam balhét szóval nem mentem rá, igaz a (feltételezett) barátja nem volt ott éppen. Aztán egyik haverom elkezdett táncolni a csajjal. Egy kis ideig hagyta magát a csaj - semmi tapi nem volt köztük, csak tánc -, de aztán arrébb állt a csaj. Nekem már kellett brunyálnom, meg kicsit pihenni, szóval elmentem wc-re. Mikor végeztem, nem mentem vissza egyből, hanem ott a tánctér szélénél pihentem kicsit, erre hirtelen ott terem mellettem a csaj. Odajött hozzám beszélgetni :) Ejha mondom én hiába kerülöm a balhét, ha az megtalál... Kérdezett valamit, de a hangos zene miatt nem hallottam. Mutattam neki, hogy menjünk ki, erre ő jött szó nélkül utánam :D LoL !
Kiértünk és egyből ilyet kérdezett, hogy miért nem én táncoltam vele, hiszen adta a jelzéseket, és hogy én nem akartam vele táncolni? Hát mondom láttam a jelzéseket, de azt is láttam, hogy van barátod szerintem, mert egy sráccal többször is smároltál, stb... Nos igazam lett, mondta a csaj, hogy van csávója és ő az. Elég szép megtermett gyerek amúgy :D Na mindegy , dumáltunk kicsit, meg mondtam is a csajnak, hogy ja amúgy szívesen táncoltam volna vele, csak kerülöm a balhét. Erre mondta hogy ezt becsüli bennem. Be is mutatkoztunk, de piás is voltam meg amúgy is... 2perc múlva már nem emlékeztem a nevére :D
Amúgy utólag visszagondolva, még jobban elvonulhattunk volna, mert szótfogadó volt, még nyugisabb helyre kellett volna vinnem és aztán meg jól rányomulni, simi, nyakra csók, stb.. aztán jól megdugni. De ki tudja merre kószált épp a csávója :S
Végül is visszamentünk nem csináltam semmit vele :D Bent még táncikáltunk 1-2 percet egymás mellett, de nem sokszor nyúltam hozzá. Aztán megjelent a barátja, és elkezdtek táncolni. Én meg mentem vissza a haverjaimhoz.
Kb. fél óra múlva volt az, hogy ülök, italozok, pihenek egy kicsit és leül mellém a csaj. Ejj mondom nem bírsz a véreddel? Meg kellett kérdeznem a nevét megint, mert ugye nem emlékeztem rá és mondom akkor bejelölöm facen majd. Nos elmondta ismét, de kicsit besértődött hogy elfelejtettem. Aztán persze ma már megint nem emlékszem a nevére.
Beszélgettünk kicsit aztán már nem is tudom mi volt, de én bementem táncolni. Eléggé jól álltam már, szóval kimaradtak részletek :D Lényeg hogy egyszer csak egy sráccal jön be a csaj táncolni, de nem a barátjával. Aztán látom, hogy a srác nagyon fűzi a csajt. Mondom havernak, hogy figyeld már, van csávója a csajnak, eddig velem akart kavarni, most meg az a gyerek fűzi. Erre haverom mondja, hogy ismeri látásból a rácot és nagy kúrógép, szóval szerinte levarja a csajt még ma este. Hát mondom az nice, főleg hogy itt a csaj barátja :D Aztán 10p múlva már a bejáratnál fűzte a csajt a gyerek, utána meg eltűntek, igaz ne figyeltem már őket, nem tudom együtt mentek-e valamerre, vagy esetleg a csaj a barátjához ment vmelyik boxba a srác meg ki cigizni. Nem tudom, nem figyeltem, de akármi lehetett :)
Mindegy, mondom magamban leszarom, bár jó csaj volt 7/10, jó alakkal, huu dugtam volna azért rendesen.

Táncolok tovább, egyszer csak egy fiatalabb csaj ott áll nem messze tőlem. Nézegettük egymást, aztán odamentem hozzá és elkezdtünk táncolni. Őt nem kezdtem el matatni egyből, még jó is, mert kiderült hogy még csak 16 éves. Szerintem még szűz is volt :D Szóval táncolgatunk, semmi durvát nem csináltam, úriember voltam. Aztán észreveszem, hogy mellettünk táncol 3 milf is és az egyik az nagyon bámul engem. Először azt hittem, hogy az anyja a csajnak vagy ilyesmi, de nem. Végig szemezett velem az egyik milf és mosolygott, stb. De az a féle nézés volt a milf részéről, hogy kb. szemmel leszopott :D Ejj mondom majdnem zavarba is jöttem. Végülis azt a milfet simán megdughattam volna szerintem. Csak ugye pont a kiscsajjal táncoltam, na meg a másik ami még nagyobb probléma volt, hogy eléggé nagydarab volt. Nem dagadt, de azért jó testes, a fenek meg még nagyobb. Igaz arcra szép volt, szép szájjal, lehet egy szoptatást megért volna, jól beledurrantani a finom kis szájába hmmm :)
Egyébként nem tudom miért, de úgy rémlett, hogy azt a milfet már láttam korábban egy másik csávóval smárolni, szóval vagy a csávójával van ő is, vagy csak nagyon szereti a faszt. Nemtom... Mindenesetre a milffel sem kezdeményeztem semmit, pedig sokszor összenéztünk, mosolyogtunk.

Még volt pár apróbb történet, de azokat már nem írom le, lényegtelenek szerintem. Dióhéjban tehát ennyi az este története :)

Eléggé fura buli volt... volt több csaj is, aki annak ellenére hogy a csávója is ott volt, kavart mindenkivel össze vissza. Érdekes világ ez  :S

Jó volt, bár nem csajoztam be, de volt sok próbálkozás és szinte mind pozitív irányba ment, ez jó és ez most motivál !!

Béke!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr196854779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása