bunkóóó

2014.10.02. 14:50

Sziasztok komák,

láttátok a szmoktor doktort? Nemsemmi egy figura, meg is nyerte a kimityúbóót.
Bár azért elgondolkodtam, hogy nem csak a produkciót díjazták a népek, hanem azt, hogy minden 2. mondata a szmokizásról (füvezésről) szól és ez hűdelaza és menő. Fene tudja..

Nade nem ezért írom a mai posztot ez csak úgy beugrott, mint a szomszéd Jancsibácsi, mikor észrevette hogy az asszony őt keresi s közben a sodrófával csapkodja  a tenyerét.

Szóval a bunkóóó posztcím, nem másra utal mint egy csajra. Mi másra? Ez a blog ugyebár a nőkkel/csajozással foglalkozik. (már amennyire mostanában..) Szóval voltunk buliban.

Eléggé lapos volt a party, hangulatom sem nagyon volt csajozni/bulizni, de azért jól éreztem magam végsősoron.
Na a lényeg, hogy a végén megláttam egy csajt, ott ült egyedül, a telefonját nyomkodta, még jól is nézett ki, bár nem 10/10. Ejj mondom ezek a magányos puncikák mindig jó kapások, egyszer egy másik buliban egy ugyan ilyen egyedül ülős telefonnyomkodós csajt a megszólítás után 10perccel már smároltam és a bugyijában matattam.

Na hát most nem így történt...
Odaültem, tök normálisan, visszafogottan , stb.. és megkérdeztem milyen a buli, hogy tetszik?
Ő csak nyomkodta tovább a telefont. Vártam pár másodpercet hátha.. de semmi válasz, rám sem nézett.Kérdezem h bocsi zavarok? Erre a válasz: Igen !!
És nyomkodta tovább a telefonját.

Szóval ennyi volt :D Kicsit bosszantott, de nem lettem ideges, mint régen a hasonló szituknál.
Otthagytam a kis telefonjával kettesben. Ennyi a nagy történet :D

Az ilyen nő/ember aki ilyen bunkó az ... az egy idióta fasz :)
Megértem ha nincs kedve beszélgetni, ismerkedni, de ezt kultúráltan is ki lehet fejezni. Én sem viselkedem és beszélek ilyen hangnemben senkivel.
Szerencsére a leges legelején kiderül, hogy ez a csaj érzelmileg/agyilag 0.
Ilyen nőktől mentsen meg az Isten :) - és meg is mentett ;)
Ha egy férfi szólna így vissza biztosan elküldeném a picsába, ki tudja akár még bunyó is lenne belőle ha erőlteti a dolgot. Na jó nem ragozom tovább :D Tisztelet és béke, ez a mottóm, és e kettőre (hiányára) nagyon tudok ugrani :D

Na mára ennyit, az előző posztban lévő kérdőívet pedig töltsétek!

Csácsumicsá ! Komák :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr556753091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása