Újabb csaj, neve: Ajándék

2012.01.27. 22:58

Sziasztok kedves olvasóim.
Rég jelentkeztem megint, tudom.. a fene egye meg..
Higgyétek el, én örülnék a legjobban ha rendszeresen tudnék írni. Ha lenne miről és lenne időm írni is.
De jelenleg egyik dolgohoz sem teljesülnek a feltételek. Vagyis de, időm most egy kicsit több lesz, mert túl vagyok pár időrabló dolgon.
Ez sajnos nem azt jelenti, hogy minden nap hawai dj, hanem csak annyit, hogy minden nap van mondjuk + fél vagy 1 óra szabadidőm.
Természetesen nem csak munkával telnek a napjaim, van 1-2 mondjuk úgy hobbim amire rendszeresen időt áldozok, pl.: a konditerem.
Azt kell hogy mondjam, hogy kezd meglátszani az eredménye a sok befektetett energiának. A sok persze csak relatív, hiszen csak heti 2x tudok menni, néha csak 1x.
Viszont minden alkalommal ott vagyok másfél - két órát és nem csak beszélgetek, meg telefonálgatok, mint páran akik lejárnak :) hanem tolom is ezerrel.
Így hát sikerült fejlődnöm, természetesen még nem vagyok szekrény méretű és nem is áll szándékomban akkorára fejlődni, de jól haladok és remélem hamarosan a csajok is észreveszik az izmaim és jól felizgulnak és nekem esnek :D
Már várom a tavaszt és a nyarat és balcsit..

Na de valami konkrétum is legyen a mai posztomban..
A sztori egy kicsit megint Bitter sweet symphony ...


Szóval megismerkedtem egy csajszival ismét, nagyon helyes, jó alakja van, stb.. tetszik.
Legyen az ő neve Ajándék. Fura mi, nem is tudtam hogy ilyen női név is van. Pedig van, itt nézem a neveket:
http://mek.niif.hu/00000/00084/00084.htm#a
Néha néha találkoztunk, mármint nem direkt, csak úgy összefutottunk véletlen, meg váltottunk 2 szót, vagy még annyit se.
Aztán gondoltam, mi lenne ha... és annyit gondolkodtam rajta, hogy a tettek mezejére léptem.
Nos mivel ugye a 3 másodperces szabályt megszegtem, sőt mire újra láttam eltelt egy hét is, kicsit sokat agyaltam a dolgon.
Jött a szokásos gondolatmenet: hogy menjek oda hozzá, mit mondjak, mit fog reagálni.. és igen ez csak növeli a belső feszkót.
Már aznap reggel - mikor tudtam, hogy újra fogom látni - eléggé ideges voltam és csak agyaltam, agyaltam..
Aztán eljött a pillanat és természetesen nem volt elég erőm odamenni.
Nem húzom a dolgot, de lényeg az, hogy következő alkalommal végre odamentem hozzá, persze hogy izgultam de próbáltam összeszedettnek és magabiztosnak látszani.. és elhívtam valamerre. Szerintem meglepődött :) mert csak nézett egyet, és pár másodperc múlva mondta hogy okés.
Megbeszéltük, hogy majd lefixáljuk, hogy mikor érünk rá. Ez meg is történt azután és végre találkoztunk is.
Jó volt.. Persze semmi nem történt, hiszen csak ismerkedős beszélgetés volt, de pozitívan csalódtam végre egy nőben :)
Kedves volt, humoros, emellé még jól is néz ki.. szuper! Csakhogy kiderült, hogy van barátja..
És ráadásul most lesz az eljegyzés nemsokára. És ez most nem kamu lerázós szöveg volt, mert ugye iwiwen és facebook-on is le lehet csekkolni a dolgokat,
és ott is mennek az ezzel kapcsolatos bejegyzések.
Szóval megint zátonyra futottam, pedig hát... tök szimpatikus, jól is néz ki, meg minden :)
Megint gondolkodóba estem, hogy akkor miért találkozott velem, meg tök nyitott volt, stb.. lehet hogy lehetne azért valami?
Hmm nem tudom, még nem vagyok nagy nőszakértő, lehet adott jeleket is, hogy szabad a pálya egy légyottra, csak nem vettem észre?
Vagy pedig abszolút nem akar semmit, csak én gondolkodom itt feleslegesen?


Nem tudom... Mindenesetre örülök, hogy megismertem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr533908308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása