Hol is kezdjem.. sajnos nem ma történt, még hét közben, csak nagyon elfoglalt voltam és nem tudtam hamarabb betűkbe önteni. Szóval kicsit felszínesebb lesz a beszámoló, mert minden részletre már nem emlékszem.. Mindenesetre ismét női neves poszt következik jelezve, hogy nem csak pár szót váltottunk és azt sem tudom hogy hívják, hanem van elérhetőség, stb..

Amolyan céges party szerű dolog volt a héten és nem terveztem, hogy iszom és éjszakázom, mivel másnap munka. De ugye amint beértünk a kollégákkal a „helyre” máris mentek a pulthoz és én követtem őket. Nem azért, hogy vegyek alkoholt, hanem hogy vegyek nem alkoholt J De persze sör lett belőle. A pultos csaj igen igen jól nézet ki, próbáltam is viccelődni vele, de nem nagyon vette a lapot. Biztos túl fondorlatos logikámra alapoztam a poént, mert nem értette, viszont utána mondtam egy kevésbé gondolkodtató beszólást és arra már mosolygott J

Aztán amint megkaptam a sörömet, megláttam egy csinos szőke csajt az egyik (álló) asztalnál, és bár nem volt egyedül, a többiek egymással beszélgettek, ő meg csak állt és nézelődött. (Ugyebár ő is kollégánk, csak hát elég nagy a cég és nem ismerek sok-sok embert)

Oda is mentem hozzá egyből, nem teketóriáztam, betartottam a 3 mp. szabályt. Azzal a kérdéssel indítottam, hogy ugye te is a CIA-nál dolgozol (persze nem ott dolgozunk..) Először nem értette mit kérdeztem, vagy csak nem esett le neki és visszakérdezett. Másodszorra már értette és mosolygott, mondta hogy igen. Kérdeztem melyik osztályon, válaszolt, erre mondtam neki, hogy én meg az öngyújtó összeszerelő osztályon vagyok. Bemutatkoztunk egymásnak (legyen ő Ágnes :) ). Láttam hogy tetszenek neki a poénjaim és mosolyog, haját is igazgatta, tartja szemkontaktust, tehát IOI-t ad. Első settem volt az este folyamán, nem voltam bemelegedve sem (meg láma is voltam), így igazából elkúrtam és nem eszkaláltam az IOI jelekre.. Bár jól eldumálgattunk, de 3-4 percél tovább nem tudtam tartani a témát, már gondolkodnom kellett, hogy miről is beszéljek, zene is full ratyi volt nem tudtam behívni táncolni sem. Ezért úgy döntöttem, hogy nem hagyom ellaposodni a szitut és lelépek azzal az indokkal, hogy nagyon hiányzom a haverjaimnak, de majd még dumálunk. Ott is hagytam és visszamentem többiekhez, legalább nem érezte, hogy kullancs módra ráakaszkodom :) Ezt Style is emlegeti a könyvében (és Mystery is tanítja), hogy ha megnyit az ember egy settet akkor érdemes kis idő után lelépni, hogy lássák a csajok, hogy nem akaszkodsz senkire, önálló vagy, nem rohansz csajok után. Persze ha már menő PUA vagy és simán lekötsz és elszórakoztatsz egy settet, akkor nyilván nem kell dobbantani :D

Amint visszaértem kollégáimhoz, elkezdtem inni a sörömet és nézegettem a felhozatalt. Igazából nem voltak túl jók az arányok, és mivel céges party, így szinte mindenki volt valakivel, vagyis egy több fős társasággal a saját osztályáról. A zene még mindig szar volt, állandó szidási témát szolgáltatva, de olyan szinten, hogy kb. 2 ember táncolt rá. Jól eldumálgattunk munkatársaimmal, de közben meglett az újabb kiszemelt csaj. Természetesen Ágnest sem felejtettem el és próbáltam néha szemmel tartani (mikor lenne optimális ismét odamenni), de sokszor eltűnt és nem láttam.

Viszont ott volt Agnéta a pultnál, aki szintén a kollégáival érkezett és akkor is velük volt mikor oda készültem menni, de úgy láttam a barátnője (munkatársnője) éppen el van foglalva egy sráccal, így Agnéta csak néha szólt bele a beszélgetésbe. A söröm is pont elfogyott, így hát fogtam magam és beálltam mellé a pulthoz. Amíg a csapos nem jött oda hozzám, addig megkérdeztem őt, hogy mit igyak szerinte, mert nem tudok dönteni sörözést folytassam vagy rövidezzek :) Nem volt gond a megszólításnál, tök segítőkész volt, és természetesen bort ajánlott, igaz az nem szerepelt a kérdésemben, mint opció.. Beszélgettünk kicsit, átlag témákról és nem is vicceskedtem annyit, közben én megkaptam a piámat és tudtam, hogy lassan majd megint dobbantanom kell. Bár még maradtam volna max 2-3 percet, de őt is belevonták a kollégái végre valami témába, aminek láthatóan eléggé örült. Így hát feléjük fordult és én meg azon nyomban léptem is le, mert nem volt értelme maradnom. Visszamentem a többiekhez és iszogattunk tovább, hozzáteszem én lájtosan, szóval nem rúgtam be egész este, csak kicsit jókedvű lettem ennyi az egész :) Végül elkezdtek olyan zenéket nyomni, amikre nem mondanám azt hogy jók, de már emberik és lehet rájuk táncolni, ugrálni, énekelni ... igen, slágerzenék külföldiek és Magyarok is.. Igazából beszélgettünk már eleget és untuk az egy helyben ülést, valamint egyre többen táncoltak, megjött a party hangulat, így elérkezettnek láttuk az időt, hogy mi is nekiálljunk denszelni.

Úgy is tettünk, és fél óra után megláttam Ágnest nem messze tőlünk, egy csajjal volt akit addig még sosem láttam és 2 srác épp odament hozzájuk. Ágnes barátnője is igen jól nézett ki, ezért az egyik srác vele próbált dumálni, a másik meg néha szólt csak Ágneshez 1-2 szót. Na itt az én időm gondoltam és odamentem hozzájuk :) Ágnes furán nézett és kérdeztem, ugye megismersz még? Erre mosolygott és bólogatott hogy igen. Elkezdtem vele beszélgetni, és kérdeztem azt is, ki az a másik csaj. Kiderült, hogy ő is munkatársunk (Ágosta), bár még sosem láttam. Mondtam is Ágnesnek, hogy mutasson be neki engem, erre mosolyogva mondta hogy rendben :) Persze Ágosta még a másik sráccal beszélgetett, de nem volt PUA a gyerek, mert csajt nem igazán kötötte le, pedig azt látni, ha egy nő issza egy férfi szavait és nagy szemekkel figyel rá és mosolyog, stb.. Na ez nem történt meg. Szóval Miközben a srác beszél Ágostához Ágnes odalép és közbeszól. Nem hallottam mit mondott, de nyilván azt hogy be szeretne mutatni engem neki. Ha jól emlékszem megfogta Ágosta kezét és úgy hozta oda hozzám. Bemutatkoztunk egymásnak és dumáltunk pár szót, kérdezte honnan ismerem Ágnest, mondom innen :) kb 2 órája ismerem. Ezen jót nevetett én még mondtam pár poént és utána megint Ágnessel dumáltam pár mondatot, aztán kimentek wc-re vagy hova, otthagytak engem is meg a másik 2 srácot :) Én is visszaballagtam az enyémekhez.

Lassacskán megint fogytán volt az italom és elmentem a bárpulthoz tankolni, és megláttam Agnétát teljesen egyedül az egyik falnál, csak állt és nézte a tömeget. Oda is mentem hozzá amint kiszolgáltak a pultnál és elkezdtünk beszélgetni. Nem tudom miért, de nem sok poént nyomtam csak egy-kettőt, inkább simán csak beszélgettem vele. Komolyabb csajnak tűnt, talán azért. Beszélgettünk sok mindenről kb. 10 percen keresztül, kiderült, hogy ő is annyi idős mint én, nem is gondoltam volna, fiatalabbnak tűnt nekem :) Már jó ideje ácsorogtam, meg táncoltam és gondoltam le kellene ülni. Végül mondtam neki, hogy én leülök, hogy pihenjek kicsit, ha gondolja üljön oda ő is és beszélgessünk még. Erre sajna azt mondta, hogy visszamegy megnézi mi van a többiekkel. Hát nyilván nem vettem le a lábáról, nem ájult el tőlem, mert akkor szeretett volna még beszélgetni. De nem így volt, így én leültem egy üres asztalhoz, ő meg ment. Persze nem sokáig ültem ott csak amíg elment, mert munkatársaim másik asztalnál voltak.

Nem lett végül semmi több egyik csajjal sem, ezek után már nem is találkoztam velük, még táncoltam kicsit, aztán mentem haza, mert későre járt. Telefonszámot sem kértem, pedig azt már múltkor elhatároztam, hogy ez alap kell legyen, hogy felmérjem a szimpátiát és valamire való kontaktot szerezzek hozzá. Mondjuk most annyiban szerencsém van, hogy ezek a csajok a cégnél dolgoznak és nevüket is tudom, stb.. de ez nem tudom mennyire könnyítené meg a dolgom. Azt hiszem mindhárman ismerik egymást, szóval nem tudok mindhármuknál bepróbálkozni. Ráadásul Ágnest bejelöltem face-n és mint kiderült van barátja. Szóval ő alapból kiesett a game-ből :) Mert én nem akarok senki kapcsolatába beletúrni. Tudom lehet hülye vagyok..

Nos mára ennyit.. A mai napra való tanulság: kellenek sztorik (ráadásul DHV sztorik) amiket el tudok mondani ha elakadna a beszélgetés vagy kifogynék.. Tel.szám mindig elkér!!! Több vicceskedés és szemkontaktus tartása!!! Mára ennyi, jó sok lett neem? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr593303744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása