Hello mindenki!

A címben szereplő posztban ígértem, hogy utánajárok mi lehetett a gond, miért küldtek el ilyen bunkón. Egy PUA fórumban fel is tettem a kérdést a szakértőknek, és írtam 3 példát, azaz megtörtént helyzetet és vártam a válaszokat. Én néhány szitura azt hittem hogy shit tesztelnek engem, hogy arra kíváncsiak, hogyan reagálok, stb.. Nos a válaszokat megkaptam.

Sokak szerint ezek nem shit tesztek voltak, hanem poofoltak engem. Hogy ez pontosan mit is takar azt nem vágom :D szótárban sem találtam meg a magyarázatot. De valami olyasmit jelenthet, hogy lerázás. Szóval ezt akkor csinálják ha abszolút nem akarnak semmit, mert mondjuk full balfasz az illető aki odamegy, vagy egyszerűen csak a tökük van tele éppen a csávókkal meg a sok bunkóval aki odamegy. Azt minden esetre mondták nekem, hogy ezeket ne vegyem komolyan. A könyvek is írják, hogy ezeket sosem szabad személyes támadásként felfogni, azaz nem kimondottam ellenem irányul, minden kant így küldenek el, ráznak le.

Amennyiben velem volt a baj és ezért küldtek el, akkor a következő okok lehettek:
- dlv emberekkel lógok (looserekkel) és én akármit is csinálok automatán leminősítenek engem is, ill. én magam is dlv dolgokat teszek
- nem volt jó a keretem, belső játékom, hangulatom
- nyugalom
- ápoltság

Nos ezek közül 2 dolog lehetett a ludas, a nyugalom, ugyanis azért kicsit izgultam és ez lehet látszott rajtam. A másik pedig a belső játék, amit így kezdőként elég nehéz megérteni, átérezni és használni. De azért kapisgálom miről szól és értem hogy fontos, és hiszem is hogy használ, de egyelőre nehéz állapotba hozni magam. Kicsit olyan ez, mintha azt mondanák, hogy alkohol nélkül érj el hasonló jókedvet és érzéseket. Hát megoldható, tapasztalatból mondom, de kell kis idő és a többiek hangulatától is függ hogy mennyi idő alatt tud ráhangolódni az ember a dolgokra. Szóval oda kell figyelnem hogy higgadt maradjak és keret rendben legyen.

Tehát a nagy lényeg és tanulság: nem keltettem vonzalmat a nyitásommal, erre jobban oda kell figyelni és a lelki állapotomra is.

Az egyik fórumozó PUA kolléga szerint a szituk amiket írtam elég gázosak rám nézve, azaz gyenge a viselkedésem és a nőkhöz való hozzáállásom. Gondolom arra gondol az illető, hogy nem kellett volna visszapofáznom vagy bármilyen negatív dolgot mondanom a csajoknak akik bunkón viselkedtek velem. Azt tanácsolta, hogy legyek kicsit empatikusabb velük. Tehát ezek szerint ha egy csaj bunkó akkor nézzem el neki és még legyek jófej is ezek fényében. Hmm hol marad a büszkeség basszamegaza.. ?? :)

Még érdekesség képen megemlíteném, hogy 1-2 srác a kérdésem nyomán kicsit összevitatkozott, hogy most akkor disco-ban számít-e a külső (férfias test, izmok, jóképűség) vagy pedig csak a hogyan megyek oda,viselkedek,stb.. azaz a (belső) játékom számít-e. Ugyanis az egyik srác szerint disco-ban (csakis discoban, ill. ilyen party-s helyeken) a csajok a legjobb csávókat kinézik maguknak és csak ők esélyesek. De a többiek a fórumon ezt a véleményt nagyon leoltották. Tehát többség szerint nem a testi adottságok számítanak, de azért öltözködés igenis számít sokat ha nem vérprofi az ember. Ha profi akkor idióta ruhákban is be tudja fűzni a csajokat.

Nos mára ennyit, most már biztosra tudom miken kell fejlesztenem. A legnehezebbeken: a gondolkodásmódomon, az önbizalmamon és a keretem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr933177877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása