baszki...

2013.08.21. 22:16

Öcsém - baszki - ez hihetetlen, hogy repül ez a retkes idő...

Mindjárt hónap vége és még nem írtam egy posztot sem ebben a hónapban. Bocsi...
Na de térjünk azaz én térjek a lényegre, azért jöttem most írni egy bejegyzést, mert megdugtam Alfrédát.

Végre sikerült találkoznunk... éppen nem volt otthon a barátja egész nap, így hát átmentem hozzá és jól megdugtam. Igazából nem volt semmi komolyabb előjáték vagy ilyenek, a lényegre mentünk, a dugásra. Volt kis csókolózás meg minimális puncinyalás, aztán be is akasztottam neki hátulról. Rádöntöttem az asztalra és küldtem neki keményen, de első kört nem bírtam pár percnél tovább, olyan formás feneke van meg szűk puncija, hogy elég hamar kivégezett. Szedi a bogyót szóval beleélveztem, de jó volt... most is feláll a farkam ha visszaemlékezek :D Azt hiszem hogy ezt meg kell majd ismételni minél hamarabb. Sajnos benne volt a lebukás veszélye még akkor is, ha elvileg egész nap nem jön haza a csávója, szóval nem keféltünk órákig, nem volt egész éjszakán/napon át tartó lepedőgyűrés. A 2. kört szemből kezdtük, megint csak az asztalon, de aztán úgy láttam jobban szereti hátulról, úgyhogy folytattuk úgy ahogy az első kanyart abbahagytuk :) Közben szopott is egy kicsit, aztán visszaraktam a farkam a jó meleg és nedves puncijába, csak úgy siklottam benne ki-be. Te jó ég, hogy én mennyire imádom azt az érzést... És a látványt is... Szeretem nézni ahogy a farkam ki be jár a punciban, szerintem izgató dolog. Kár hogy a legtöbb póznál a csajok nem látják így direktben, hogy csúszkálok bennük. Habár tükör előtt...
Szóval jó volt a 2. menet is, megint beleélveztem a pinájába. Belegondolok, milyen ideges lennék, ha az én nőmet (ha lenne) dugná meg valaki amíg nem vagyok otthon és spriccelné tele a pináját...  De így hogy én voltam az élvező fél így nem zavar annyira. Persze felmerül a kérdés, hogy mennyire erkölcsös az amit csinálok? Bár a mai világban az a szó hogy erkölcs, becsület, barátság.. már nem sokat számít. Lehet hogy most köcsögnek tűnök, lehet az is vagyok. De mit csináljak ha az egyedülálló csajok nem akarnak dugni velem? Ilyen barátos, meg férjes csajok meg igen, nem is 1 van most is akit ... Van 2 férjes nő az egyik 25 körül a másik 30-32 körül van, és mindkettő hagyná magát szemrebbenés nélkül megbaszni, talán még beléjük is beleélvezhetnék, na az már nagyon aljas lenne. Szóval vannak elveim és egy férjes nő tényleg tabu számomra! Nem mondom hogy nem flörtölök velük, vagy nem beszélünk a sexről, vagy hogy netán nem képzelem el, hogy nyalnám ki és kúrnám szét... De tettlegességre sosem fog sor kerülni, akármilyen nagy is a kísértés. Szóval ha van barátja akkor még oké, megdugom, de ha férje akkor már nem. Persze én lennék a legboldogabb ha egyedülálló csajokkal tolhatnám, de valamiért azok sokkal zárkózottabbak és nehezebben adják meg magukat nekem. Vagy valamit én csinálok rosszul..

Na mindegy egyelőre ez van, dugni márpedig kell, és aki megáll, hagyja magát, azt igenis megbaszom. (kivéve ha házas, mint mondottam). Mára pedig elég ennyi, megyek inkább asszonyt venni. Vagy csak simán lefáradtam agyilag... Lesz még poszt ebben a hónapban, kitartást!  páápáá

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Alfréda

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr475470251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása