Wáááááá

2013.07.31. 22:28

Sziasztok jóemberek, kedves drága szeretett olvasók.

Aztán olvasni tudtok-e?

Jó a válasz! Akkor hát folytatom a legutolsó kis bejegyzésem fejleményeit. Ígéretemhez hű leszek, és még ebben a hónapban kaptok még 1 posztot, de csak ha el nem szaladtok :)

Szóval előző bejegyzésben írtam a milfről, akivel a házibuliban találkoztam. Most akkor adok neki nevet, az elnevezési szabályom alapján: Alfréda
Igen.. valóban hülye név, még egy férfinak is az lenne, nemhogy egy nőnek. Remélem senkinek nem voltak a szülei annyira vicces kedvükben, hogy ezt a nevet adták volna neki...

Nos Alfrédával még mindig nem sikerült találkozni, pedig már igencsak témázgatunk, szóban legalábbis, hogy ki mit csinálna a másikkal, hogy dugnám meg hátulról és ő hogy szopna le. Már volt egy megbeszélt találkozónk, de sajnos közbejött valami fontos dolog (én tudom mi, csak nem akarom leírni :D ) és elhalasztottuk a kúróestet.
Szóval majdnem megvolt már, de mégsem. Ami késik nem múlik, folyamatosan témázunk mint mondtam, és hamarosan találkozunk is végre, csak össze kell logisztikázni ugyanis van barátja.. Ja hogy ezt nem említettem eddig? :D

A másik szálon pedig Aida fut, azaz őt fűzöm még (meg másokat is de azokról majd máskor)
Múltkor írtam, hogy újra fogunk majd találkozni, nos megtörtént, mármint a találkozás. Eldumáltunk de semmi nem volt. Most már azért észre szoktam venni a megfelelő pillanatot, ha mondjuk csókra vár a csaj vagy csak arra hogy kicsit bókoljanak neki vagy húzzák az agyát. De most sem volt ilyen pillanat, elég merev a csaj. Na mindegy én leszarom, ha összejön összejön, ha nem nem, annyira nem izgat a dolog.
Durva.. emlékszem, régen meg mennyire akartam őt..
Hiába: változnak az idők.

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr235436395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása