Gondolkodom, értékelek...

2013.02.19. 19:21

Itt van február közepe, és most (2 napja) tettem ki az első posztot ebben a hónapban.
Ennek nyilván több oka is van. Az első az, hogy semmi lényeges nem történt velem a nők terén amiről érdemes lett volna írni. A másik, hogy szokás szerint marhára elfoglalt vagyok.
Ebben a bejegyzésben leírok pár gondolatot, ami most a fejemben van, és egy rövid beszámolót is az elmúlt időszakról, hogy lássátok mi az ami történt/nem történt velem :) Akkor kezdem az összefoglalóval.


Az elmúlt 1-2 hónapban nem nagyon voltam bulizni, utcán, bkv-n sem szólítottam le csajokat szóval nem szereztem új ismerettségeket. Kedvem és időm sem volt. Igaz hogy nagyon hangulatfüggő (állapot - state) ez a dolog hogy odamész-e vagy sem.... Sokszor nem csak kedvem nem volt, hanem ha hallottam 1-2 fiatal csajt dumálni, az agybaj kerülgetett tőlük a nyávogásuktól meg amikről beszéltek.. Celebpletykák, Justin B. meg faszomtudja, hát erre én nem vagyok kíváncsi :D

Voltam sielni is nemrég, és bár sielni mentem nem csajozni, de azt gondoltam ott majd lehet ismerkedni és csajozni. Nos megismertem pár csajt, el is hülyéskedtünk, de esténként ők már korán lefeküdtek. Egyik este meglátogattam őket olyan 11 körül, mondom dumáljunk kicsit meg kártyázzunk, stb.. de már ágyban voltak, majdnem aludtak. Ha később megyek fél órával tuti felébresztem őket. Szóval esélytelen volt bármi is, vagy csak én voltam rossz időben rossz helyeken. Másik említésre méltó dolog, hogy ismerettségi körből kicsit összehaverkodtam egy csajjal. Már van barátja régóta, de elvileg majd kettesben elmegyünk beülünk valahova. Talán lesz alkalmam lépni és jó lenne jól megdugni, de eddig a haverkodáson kívül semmi egyéb jelet nem adott. Van egy csaj a netről is akivel egy ideje dumálok és 1x már találkoztunk de semmi extra. Nem csúnya, egész helyes, de ő nagyon visszafogott és tuti nem tudnám csak úgy megfektetni. Annál okosabb és átlát a szitán hogy átvágjam a fejét. Csak komoly kapcsolat érdekli. Tudom sok csaj ezt mondja, közben a 3. randin már beleülnek a faszba maguktól, de nála ezt kizártnak tartom. Persze lehet csak én vagyok vak vele kapcsolatban - sosem lehet tudni.
Múltkori posztban írtam, hogy van egy csoport akik szintén tanulnak PUA dolgokat és felvettem velük a kapcsolatot. Nos sajnos még nem volt alkalmam velük menni és bulizni, de hamarosan szakítok rá időt. Tehát ezen a téren nincs még előrelépés.

És akkor ennyit az elmúlt időszakról, biztos nem írtam le mindent, de sok kis szar nem jut az ember eszébe..
Jöjjenek tehát a gondolataim, amiken mostanság agyaltam.

Még mindig nem tudom függetleníteni magam a negatív érzéseimtől, gondolataimtól. Ez sokszor befolyásolja a kedvem csajozás közben. Mondhatnám úgy is PUA szavakkal, hogy a keretem nem túl stabil, bizonyos tényezők ráhatással vannak. Pedig az lenne a lényeg, hogy én irányítsam a helyzetet, legyek magabiztos és megingathatatlan, ne térjek el a megadott céltól. Ez viszont nem igazán megy még. Persze nem is gyakoroltam sokat, mint ahogy nem is nagyon voltam mostanában sehol. Rájöttem arra amit eddig is tudtam: hiába olvasgatok és tanulok PUA dolgokat, ez nem sokat ér, ha nem megyek ki terepre. Ennyi, ezen nincs mit szépíteni. Még gyakrabban kell emberek közé járnom (nem mintha nem lennék egész nap emberek között :D ) és ismerkedni. Nyitottabbnak kell lennem és többet kell próbálkoznom. Sajna most a nagyobb kihagyás után megint visszatért az AA-m, tehát izgulok és habozok, mikor kinézek egy csajt és oda akarok menni hozzá. Ha pedig odamegyek, akkor meg látszik rajtam hogy izgulok és ez nagyon nem alfa vagy férfias viselkedés. Szóval megint rendszeresen nyitnom kell, nem is feltétlen azért, hogy én az adott csajt felszedjem, hanem csak a gyakorlás és az AA leküzdése miatt. Aztán ha már gond nélkül leszólítok bárkit, akkor könnyedén menni fog más is. Szóval kicsit úgy érzem visszaestem egy cseppet, nem pedig fejlődtem. Másfelől viszont biztosan fejlődtem, hiszen megdugtam pár csajt és szereztem bizonyos tapasztalatokat. Tehát a jelszó: gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás! Nem csak beszélni róla, hanem cselekedni is.

Még egy gondolat megfogalmazódott a fejemben: Alexandrát ugye (akivel 2-3 hónapig dugópajtások voltunk) bkv-n szedtem fel. Nos ha napi 2-3 csajhoz odamennék bkv-n az ugye heti 10-15, akkor lehet hogy hetente összejönne egy-egy jó numera. Nem tudom, ki kellene próbálni :)

Mára ennyi, szevasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr995085017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása