game over

2012.12.19. 20:47

Sziasztok,

kicsit sűrűek voltak a napjaim mint mindig, de ez már nem meglepő, kb. minden posztomat így kezdem szerintem.

De most írok pár gondolatot, mert van miről beszámolnom. A cím ne ilyesszen meg senkit se, nem a blognak lesz game over (egyszer biztos, de még nem) hanem... sajnos megtörtént az amire számítottam már jó ideje.

Alexandra és köztem vége a dolognak, sajnos nem dugunk többet mi ketten egymással. Pedig ő volt a legjobb csaj szex terén, akivel valaha kamatyoltam. Mikor közölte, hogy ennyi volt és nem szeretne többet lefeküdni velem, akkor azért szarul esett. Aznap este kicsit letört voltam, pedig tudtam, hogy ez a dolog nem szól másról mint a sex és bármikor bármelyik fél visszakozhat. Talán pont ezért is volt szar érzés, mert csak sex volt tabuk nélkül, és azért ilyen partnert nem talál minden nap az ember, én legalábbis még nem. Persze remélem, hogy ahogy egyre jobb leszek csajozás terén, egyre könnyebben becserkészek majd ilyen kis faszimádó csajokat.

Szóval így lett vége a dolognak, erről nincs értelme többet írni. Szép emlék marad :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr424973721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása