Csajozás folytatódik

2012.09.15. 12:48

Sziasztok itt vagyok ismét. Egy kis kihagyás volt, nem volt túl jó hangulatom meg a dolgom is sok volt.

De most folytatódik minden tovább :) Most nem írok sokat, csak annyit, hogy jövő héten 2 csajjal is találkozom. Az egyiket BKV-n szólítottam le nagyon jól néz ki 7 vagy 8 /10, róla lehet írtam már pár sort (UPDATE: igen róla már írtam, Alberta  néven), nem emlékszem már pontosan :) A másik csaj pedig a netről van, ő sem néz ki rosszul de nem is topmodel olyan 6/10.

Most megyek is, nincs időm többet írni, de ígérem beszámolok majd a találkozókról. Még azt is ki kell találnom, hogy hova menjek velük..

Na addig is itt van 2 gyönyörű nő, igéző szemekkel, édes mosollyal, bomba testtel és gyönyörű kívánatos puncival :)

http://www.topclub.hu/gallery.php?post_id=13784


ui.: találtam egy "új" könyvet ami nagyon hasznos lehet sokaknak, köztük nekem is: Kerner Tibor: Sziklaszilárd önbcsülés: http://www.ujkorklub.hu/load/konyveink/konyvek/kerner_tibor_sziklaszilard_onbecsules/22-1-0-3857#.UFRd6iKsbTo

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Alberta

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr474778620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása