Aletta

2012.08.27. 23:08

Hello nyulszájúak :D

Nyugi ez nem sértés, sőt... keressetek rá jutyubon: Gálvölgyi nyúlszájú :D

Na most hogy egy kis kultúrát is belefolytottam a nyúlszájú arcszerkezetetekbe, kezdődjék a beszámoló.

Az egész egy ködös, csepegő esős keddi szerda délutánon történt este 10 órakor. Éppen álltam be a műanyag dömperemmel a garázsba, amikor valami villanást láttam az ablakon keresztül. Kimentem hát az udvarra de senkit nem találtam, csak a szomszéd néni megszenesedett testét, akit nyilvánvalóan nem a villám vágott agyon, ugyanis szívbeteg volt. Visszakocogtam hát a garázsba és kilapátoltam a dömperemből a homokot, amit a szomszéd kisfiú homokozójából loptam, az egyiptomi ugróegerem alá. Mire kipakoltam a homokot és beértem a szobámba addigra már hajnal lett. Szegény egerem beleesett az itatójába és elázott, ez a látvány fogadott:

Na szóval úgy megilyedtem, hogy húzóra megittam egy fél üveg kisüsti törkölypálinkát amit a szomszédom haverjának az apósa kapott 1 naposcsibéért cserébe. Állítólag a környék legjobb és legütősebb pálinkája, ami igaz is lehet, ugyanis 2 napig nem tértem magamhoz. Mire feleszméltem már elállt az eső, kisütött a nap, és a szomszéd néni is eltűnt az udvarról, helyette viszont 3 kék ruhás idegen ásta a kertet. Nem mertem tőlük megkérdezni hogy napszámban ásnak-e, órabérre vagy teljesítményre fizetik-e őket, mert még fegyverük is volt.

Ja mielőtt elfelejtem, Aletta... Eléggé fiatal (17-18), kurva jó alakja van, szép arca, és dugnám mint a lopott biciklit. Nem régen ismertem meg, iszogattam éppen, ős is egy ilyen kocsma szerű helyen, aztán egy kis szemkontakt bemutatkoztam, beszélgettünk kicsit, facebook elérhetőség megvan, szimpi volt szerintem én is neki. Majd írok neki fb-n hogy találkozzunk valamikor. Aranyos csaj, szívesen kinyalnám minden irányból, meg dugnám is az összes létező pozícióban!

Na mára ennyi elég, most viszlát, írok ha van fejlemény.

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Aletta

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr924736236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása