Hello ismét!

Szóval van egy kis sztorim amit most nem mesélek el (megismertem egy gyönyörű csajt és ...), de a következő bejegyzés arról fog szólni ígérem. Most inkább a kurvákról írok pár sort. Van aki járt már prostinál van aki nem, van aki szerint nem gáz kurvázni, de van aki sosem fizetne egy nőnek a sexért. Nos azért nem ilyen egyszerű a dolog. Igen jól sejted ez most egy elmélkedős poszt lesz... pedig nem is ittam semmit, még egy kurva sört sem pedig jól esne :D Dehát ma még kell kicsit hasaznom (pár felülés, meg egyéb gyakorlatok) aztán még megyek futok is egyet. Sóval majd utána iszom talán egy sört, de az olyan rohadt későn lesz azt hiszem, hogy kár belém a sör már olyankor.

De térjek már vissza a lényegre végre: a kurvákra


Én nem tartom elítélendőnek ha valaki fizet egy nőért. Persze csak akkor nem gáz, ha az illető férfinak (esetleg nőnek) nincsen felesége, párja.. Ha tegyük fel se kutyám se macskám és a csajozás terén is béna vagyok, nem jön össze semmi hónapokig vagy évekig, akkor miért

ne fizethetnék be egy nőhöz egy kis élvezetre? Inkább elkurváznám a pénzt, minthogy drogra költsem.. Persze nem valami útszéli redvás szénné kefélt cigánylányba dugnám be a nemes farkamat, akit aznap már lehet hogy 5 kamionos seggből szájba kúrt és bennehagyták a kempingsajtot is... Neeeem, én csakis lakáson "rendelő" tiszta és ápolt, és jól kinéző csajhoz mennék. Gondolom drágább lehet mint az útszéli, sőt biztos is, mivel a lakást is fenn kell tartania. Szóval ha kurvázni mennék akkor olyan nőt néznék ki, aki annyira baszott jó testtel rendelkezik, amilyet saját erőmből/tudásomból sosem tudnék felcsípni (na ez most nagyon anit-PUA gondolat :D ) barátnőnek vagy egyéjszakásra. És akkor utána elmondhatnám, hogy megkúrtam egy fullos pinát. Na mindegy, én ezt így gondolom most a mai eszemmel, aztán 5-10 év múlva fene tudja hogy látom majd.

De igazából nem is azért kezdtem el ezt a posztot, hogy én mit csinálnék, hanem mert megvettem ezt a prostikról szóló könyvet, aminek a címe: Egyetemista lány támogatót keres
Szóval elkezdtem olvasni és hát kicsit más mint amire számítottam. Kevés benne az action, és nem is igazán nyers a könyv, azaz kicsit mézes-mázosan írja le azt a kevés baszós szituációt is ami benne van. Azt hittem majd lesz 1-2 sztori részletesen hogy hogyan miként kefélték szét a pináját némelyik csajnak de nem.. Sokkal inkább egy kis élettörténetről szól, hogy az adott csajok hogy keveredtek bele. Mivel családdal rendelkező, tanuló lányokról van szó, nem pedig nevelőintézeti csajokról (akiket a stricik kényszerítenek bele..) így minden lánynak kb ugyanaz a sztorija az elején és a motivációja is. Tehát ezek a csajok önként és dalolva lesznek kurvák és baszatják szét magukat, főleg azért, mert otthonról nem kapnak annyi pénzt hogy minden nap moziba járhassanak meg shoppingolhassanak a gazdagabb barátnőikkel. Legalábbis ebből a pár történetből ami a könyvben van ez jött le. Sőt némelyik azért ment ki németbe, vagy svájcba 1-1 hónapra, mert ott fél- egy millcsiket megkerestek ezzel szemben itthon "csak" 200-300 ezret havonta és ez a kisebb összeg elfogy hó végére nekik. Persze azt is írja a könyv, hogy itthon napi 1-2 max 3 vendégnél többet nem vállaltak mert nem akartak futószalagon baszni. Ehez képest kint napi 6-7 vendég sem volt ritka, vagy az hogy egyszerre ketten hárman dugták. Szóval ha itthon is bevállalt volna napi 6 vendéget (persze kérdés - erre nem igazán tér ki a könyv - hogy lett volna-e ennyi jelentkező) akkor itt is összejött volna fél milcsi havonta vagy több. Nem bántásból írom-e sorokat, csak fura nekem hogy ezek a lányok havi 300 rugóból nem igen tudtak kijönni. Mondjuk az egyik csaj az adott otthonra fél millcsit amiből a konyhát felújították a szülők. A másik meg a tandíjat fizette mert államira nem vették fel.

A picsába bejött egy óriási szúnyog, megyek kinyírom! ...

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr194699093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása