Gyors leszek mert kurva fáradt vagyok, már bocs a káromkodásért. Még lenne 1-2 dolgom mára, de egyszerűen sem energiám, sem kedvem. Csak azt érzem hogy fáradt vagyok és kimerült. Ja most azt kérdezed magadban, hogy akkor most ide minek írkálok? Tököm tudja, hogy legyen ma is poszt és mondom, hogy gyors leszek. 5 perc az egész..

Szóval múlt héten volt 2 randim is netes társkeresőről. Igazából agyilag nem volt gond a csajokkal, nem voltak olyan idióták mint Alda. Igaz csak 1-2 órát voltam velük elsőre, szóval messzemenő következtetéseket nem mernék levonni, de ja.. Szóval neveket nem írok most a csajokhoz, azt hiszem nem találkozunk többet, és nem miattuk. Sőt, azóta írt mindkettő csaj, és érdeklődtek hogy vagyok. Én persze nem írtam nekik még vissza, de nem azért mert genya vagyok hanem mert sok a dolgom. Szóval jól sikerült a randi/tali nevezzük akárhogy. A jól azt jelenti konkréten ebben az esetben, hogy laza voltam, nyomtam a hülyeséget de nem vittem túlzásba és nem voltam fárasztó. Meg komoly dolgokról is volt szó, így hát látták hogy értelmes is vagyok. Mert az vagyok :D Az egyik csak egész helyes, mondjuk 6/10 arcra és 7/10 alakra. Őt dugnám szívesen. A másik csaj az mind arc mind testre 5/10 szóval teljesen átlagos. Vele tutira nem lesz semmi. De még a jobbik csajon is gondolkodom legyen-e valami, mert nem akarom kihasználni és eldobni, ő kedvesebb annál, hogy így viselkedjek. Viszont barátnőnek meg nem kellene, sőt most úgy érzem nem is kell barátnő egyáltalán. Szóval dióhéjban ennyi. Jó lenne mostmár valami tényleg jól kinéző csajjal is találkozni.. Sajnos daygame-re és nightgame-re meg bulizni sincs időm. Bár talán hamarosan megyünk valamerre bulizni egyet..

Szép álmokat nagy csöcsökkel és feszes, kerek fenekekkel, nedves puncikkal :)

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Alda

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr744661001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása