A májusi egyetlen

2012.05.31. 19:25

Sziasztok újra. Tudom megint rohadtul sokára írok, de elég sűrű volt ez a hónap.
Természetesen nem csajozással telt (még PUA dolgokat olvasni sem volt időm), így nincs is nagyon miről beszámolni.
Vagyis van 1-2 történet de semmi extra. Mivel itt a hó vége, gondoltam ma szorítok egy kis időt, és írok pár sort, nehogy  bejegyzés ne legyen májusban.
Hol is kezdjem… ?

Elmondok pár személyes ismerkedéses sztorit, túl sok ugyebár nem volt..
Vonaton utaztam és velem szemben srégen ült egy csaj, de nem az én ülésemen.
Jó darabig tuningoltam magam és nézegettem mire oda mertem menni. Na igen, ebből is látszik, hogy ha nem gyakorol az ember, vagy ne hívjuk gyakorlásnak, simán csak ismerkedésnek.
Szóval ha nem ismerkedik rendszeresen az ember idegenekkel, akkor bizony az AA amit szép lassan sikerült ha nem is leküzdeni de lecsökkenteni, na az visszajön..
Nagy nehezen rávettem magam és átültem a csajhoz, szerencsére nem sokan voltak a vonaton szóval nem volt nagy nyilvánossága a dolognak. Megszólítottam már nem is tudom mivel, mert ez még hó elején történt. Lényeg hogy sikerült egész normálisat beszélgetni, nem csak én beszéltem és nem vallatás feelingje volt a dolognak. Nem kérdeztem rá, és ő sem jelentette ki, de a témákból amikről beszélgettünk kiderült, hogy van barátja már eléggé rég óta. Azért a végén a nevét elárulta, de nem vettem fel face-n. Megpróbálok csak olyan csajokat bejelölni, akiknél el is érek valamit. Persze ki tudja mi lehetett volna, mert nem próbálkoztam be nála, de nem láttam rajta hogy egy vidám, laza társalgásnál többet akarna. Bár most elgondolkodtam, lehet mégis csak be kellene jelölni, hátha.. Bár azóta eltelt pár hét, lehet már nem is vágná ki vagyok. Ha meg így lenne akkor egyértelmű, hogy nem hagytam benne elég mély nyomokat, mondjuk 18cm mélyet.. :D

Másik történet egy buliban játszódik. Elég korán kezdődött a party a szórakozóhelyen (ez fontos a történet szempontjából) és volt ott pár csaj, akikkel nemrég ismerkedtem meg. Nem egy haveri társaságból/ban vannak, szóval többüknél is be akartam próbálkozni aznap este. Mivel sok dolgom volt csak későn értem oda.. Már mindenki eléggé jól állt…
Szóval már befele menet láttam, hogy az egyik kiszemelt csajomat már be is cserkészte valaki.. Ott enyelegtek, lájtosan fogdosták egymást, stb.. Na mindegy nem hatott meg, mert volt b, c terv is ? de azért nem örültem neki. Oda sem mentem köszönni, mentem tovább.
Aztán találkoztam a másik csajjal aki még szóba jöhetett volna, meglátott tökre örült, nyakamba ugrott, puszit adott, jól esett ? Viszont közben már őt is fűzögették és már eléggé jól állt pia terén a csaj. Beszélgettünk kicsit, aztán a társasága akikkel volt benyőgték hogy átmennek máshova bulizni. Ő persze ment velük, szóval b terv is oda lett…
Nem baj volt c terv is, bár nála próbálkoztam már, és eléggé nyilvánvalóan megmondta hogy nem akar semmit, de nem adom fel ? másrészt attól még tánc, dumálás, stb.. lehetett volna.
Nos  ezt a csajt nem is láttam az este folyamán. Később dumáltunk és kiderült, hogy pont akörül ment haza ahogy én odaértem. Nem nagyon jött be neki a buli. FUCK…
Ezt persze akkor még nem tudtam. Nem baj nem találtam, nem csüggedtem, mentem haverokhoz és dumáltunk, táncoltunk, gondoltam majd kerítek idegen csajt valahogy.
Ahogy táncoltunk mellénk jött 3 csaj és elkezdtek táncolni ők is. Nézegettem őket de nem mentem oda, szokásos… vártam, gondolkodtam… Aztán kis idő után elmentek valamerre, de 10-15 perc múlva megint ott voltak mellettünk. Igazából átlagos csajok semmi extra, kívéve az egyiket, ő tetszett jobban a többinél. Végülis egyszer csak odamentem és nyújtottam a kezem, hogy táncoljunk és volt kedve, igent mondott, jeee ?
Egész jól elvoltunk, értelmeseket beszélgettünk, nem volt hp, tánc is jó volt, lassúztunk is elég sokat, főleg buli vége felé. Néztünk egymás szemébe és mosolygott, én is rá, de folyamatosan, mint a filmekben ? Tökre jól éreztem magam, úgy láttam hogy ő is.
Egyik lassúzás közben enyhén vállamra hajtotta a fejét, én meg elkezdtem simogatni a hátát.
Aztán az egyik összenézős pillanatnál meg akartam csókolni de nem hagyta..
Táncoltunk és beszélgettünk tovább, mintha semmi sem történt volna. Aztán egy újabb alkalommal megint meg akartam csókolni, de megint nem engedte, és akkor mondta, hogy ne mert nem szabad..
Azt nem mondta hogy miért nem. Gondoltam hogy elsietem a dolgokat és ezek után azt hiszi, csak ki akarom használni, egy éjszaka és kész. Persze ebben is benne lettem volna ha ő csak ennyit akar, de komolyabban is. Nem rajtam múlt a dolog természetesen.. Aztán hogy ne nézzen 1éjszakásnak, megkérdeztem, hogy akkor nincs e kedve találkozni valamikor normális körülmények között. Erre jött a szöveg, hogy ő csak bulizni jött nem ismerkedni, stb..
Aztán hazafelé menet együtt utaztunk békávéztunk egy darabig, ott már tökre furán viselkedett, mintha kicserélték volna. Nem az a kedves, jófej csaj volt akivel előtte táncoltam, furcsa..
Nem akarta hogy hazakísérjem, és mondta, hogy nem akar semmit értsem meg.
Eléggé nehezemre esett felfogni ezt hanalban, fáradtan egy vele áttáncolt, simogatós, frankó éjszaka után. aztán puszi puszi, elváltak útjaink, mindenki ment tovább a saját kis éjszakai járatával hazafelé.
Ennyi a történet. Még most is furcsa az egész és hihetetlen. Bent a tánctéren teljesen azt hittem, hogy megvan a csaj, bejövök neki, ő is akar valamit tőlem. Minden jel arra utalt, aztán pont ellenkező vége lett az estének. Nem tudom én rontottam-e el valamit és ha igen akkor mit. Talán még nem volt meg a komfort, vagy a végére needynek tűntem, vagy nem voltam eléggé rámenős.. de az is lehet hogy van barátja és azért nem lehetett, de hát akkor miért nem mondta el?
Na ezért rejtély számomra minden nő..

Elkezdtem neten is ismerkedni, társkereső oldalakon.
Van egy online társkereséses gyorstalpalója MEX-nek, igazából csak a legalapabb dolgokat írja le, hogy mit érdemes és mit nem kiírni egy adatlapra, vagy milyen  fotókat, stb..
Megpróbáltam az alapján kialakítani az adatlapomat, félig meddig sikerült is talán.
Levelezgetek pár csajjal, akik hajlandóak voltak visszaírni ? kb fele nem ír vissza, de ez eléggé jó arány végülis. Meg volt olyan is, hogy nekem írtak, vagy küldtek flörtöt, azaz nem én kezdeményeztem. Velük is dumálgatok, bár sejthetitek, hogy ezek a csajok nem egy topmodell alkatok, eléggé ducik ? de arcra legalább helyesek.  Sőt az egyiknek szép arca van, őt akár le is szopatnám, aztán ha már begerjed az ember, mindegy egy kis túlsúly.. akkor már mehet hátulról is meg seggbe :D Na nem baj dumálgatni amíg van időm eldumálgatok velük is, pár sort visszírni 1-2 perc. Aztán ha nagyon akarnak valamit, akkor megpróbálom őket megdugni. Talán könnyen fog menni, de lehet hogy levágják majd hogy csak dugni akarok. Mindegy..
Akiket én szólítottam meg, azok közül lesz talán 2-vel személyes találka ha végre ráérek, aztán meglátjuk mi lesz. Őket már szívesebben elkapnám, remélem meg is lesz mindkettő ?

No mára ennyi, el is koptak az ujjaim, de nem baj, be kellett pótolni az elmaradást..
Holnap már június, beszarás… hogy rohan az idő… és alig fejlődök. Más fél év alatt már egészen jó a csajozásban és összejönnek neki a dolgok néha (ha lehet hinni a beszámolóknak)
Na mindegy nem ezen kell gondolkodnom, ezek negatív gondolatok. Arra kell gondonom, hogy itt a nyár, végre több időm lesz és megyek majd rendszeresen (legalábbis hétvégente) bulizni, terepre, csajozni. És tanulok, tanulok, tanulok.. tapasztalok, fejlődöm, jól érzem magam, ééssss csajokat dugok !! Úgy ahogyan az Attraction Code-ban is benne van és ezzel az idézettel zárom a mai bejegyzésem. Üdv a következő bejelentkezésig!

„Annak a srácnak kell lenned, akit a nők könnyen el tudnak sex közben képzelni..
Tedd a képzelete dolgát könnyebbé, hogy olyanokra gondoljon, hogy hátulról, elölről pakolod, vagy ahogy térdelve a farkadat szopja.

-    ezt mégis hogyan kéne csinálnom?

úgy, hogy te gondolsz ezekre. Vissza kell szerezned a sexuális erődet, te csődör. Légy sexuaális.. ízig vérig férfi. Te nőket dugsz! Azt akarom hallani, hogy mondod: én nőket dugok! A lányok lehajolnak te meg megdugod őket!
Ez nem játék. Ebben semmi aranyos nincsen. Ne vigyorogj! Birtokold a farkad! Légy büszke rá.
Nézz minden nap úgy a tükörbe, hogy én igen, lányokat dugok!”

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr94557809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása