Hello mindenki!

Biztos nagyon vártátok már az újabb posztot, hát tessék, itt van! Ez a hónap nagyon sűrűre sikeredett minden szempontból, ezért nem sok időm volt ide írni. De most bepótolom azt ami elmaradt.

Ebben a bejegyzésben nem konkrét történetet írok le, azt majd a következőben holnap :) Ma csak általánosságban elmélkedek. Ez a hónap sajnos nagyon sűrű volt (még a május is az lesz) de azért próbáltam kis időt szakítani a csajozásra. Mint az ápr. 7.-ei posztban írtam is, érzem hogy fejlődök, és ez jó dolog, nagyjából ez az érzés uralta ezt a hónapomat, bár voltak hullámvölgyek és kétkedések is, amikor nem láttam túl pozitívan a világot. Sajnos a fejlődésem elég lassú, mivel dolgozom így a nap nagy része elmegy és valami elintézni való is mindig akad, tehát kevés idő jut ismerkedésre vagy randira. Persze lehet hogy ez csak kifogás, azért hogy megnyugtassam magam. Fene sem tudja. Ami biztos, hogy úgy néz ki, két csajt is bebuktam az elmúlt héten. Mindkettőt más más okból és mindkettőről volt már poszt, de nem részletezem most, majd a következőkben leírom pontosan a helyzeteket.

A lényeg az, hogy bár látom a fejlődést és pozitívumokat, de megint csak elcsesztem, vagy ha nem is én csesztem el, akkor is az a lényeg, hogy nem jött össze a dolog. És ez eléggé bosszant, bár már kezdem jól kezelni a dolgokat és nem mérgesnek lenni, vagy egy csajtól függeni és csak arra az egyre gondolni. Szóval nem érint mélyen a dolog, de azért természetesen bosszant.. Nagyjából sejtem hogy miket szúrhattam el és miket kellene máshogy csinálni, remélem tudok tanulni az esetekből és a következőkben már megfelelően fogok cselekedni és elérem a céljaimat.

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr944479333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása