Anja harmadszor is

2012.03.04. 12:11

Sziasztok, ez lesz március első bejegyzése, remélem ebben a hónapban majd sok sok sztorival tudok beszámolni, illetve sok dologban tudok majd fejlődni.

A mai poszt megint Anjáról szól, ugyanis találkoztunk ismét. Jó vele tölteni az időt, vicces, csinos lány, de ezt már írtam párszor :) Megint jól elvoltunk, és mivel az első 2 találkozáskor nem volt sok fizikai kontaktus azaz Kino, ezért úgy döntöttem, hogy most elkezdem erősen kinózni. De ezt írtam is a múltkor, hogy rámenősebb leszek. Nos ez félig meddig sikerült is, sokat hülyéskedtünk, és volt váll, derék érintés, simogatás, puszi többször is. A végén már eléggé jó volt a komfort, és át is öleltem, de valahogy nem éreztem a megfelelő pillanatot a csókra. Lehet hogy nem is kellett volna a pillanatra várni, hanem csak határozottan megcsókolni egyéb indok / odaillő szituáció nélkül. Nem tudom..

A végén kicsit mérges voltam magamra természetesen. Na jó nem kicsit hanem nagyon. Alapjába véve jól csináltam a dolgokat, de úgy érzem, hogy a végén rontottam egy nagyot és nem voltam elég bátor. Persze nem tudom az ő fejében mi lehet, talán neki pont így volt jó, mert szépen lépésenként haladunk és nem támadtam le hamar. Fene sem tudja.

Azt viszont biztosra tudom, hogy most ezen a téren kell fejlődnöm. Ugyanis van pár másik lány is a láthatáron, akikkel találkozok/találkoztam (erről is írtam már azt hiszem, hogy több projekt fut párhuzamban) és velük is ugyan ez a helyzet. Elhívom őket, el is jönnek ismerkedni, vagy sörözni, stb.. és jól eldumálunk, de valahogy a csóknál és a szituáció kialakításánál elakadok. Tehát a 2. fázisban (még ha a vonzalomkeltés sikerül is) nem tudok/merek továbblépni, nem látom a jeleket, és a megfelelő helyzeteket, amikben szintet lehetne lépni, azaz eszkalálni. Most azt hiszem erre a részre kell gyúrnom és olvasgatnom, hogy végre tovább jussak. Úgy gondolom egyébként, hogy ha a csók megvan, akkor onnan már sokkal könnyebb az ágyig eljutni. Eddig azon nők (durva becslés :) ) 75%-a akikkel csókolóztam, szóval velük volt sex is. A maradék 25% az, akikkel volt ugyan csók, de több nem.

Szóval tudom, hogy most mely téren kell a legtöbbet fejlődnöm és sürgősen. Megyek is és olvasok szakirodalmat :) by

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr364287856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása