Ünnepek alatti lazulás

2011.12.26. 14:14

Igen igen, lassan elmúlik karácsony, mint minden ez is iszonyat sebességgel elrepült és már csak múlt, emlék. Idén is olyan volt mint máskor. Szerencsére mindenki aránylag egészségesen rész vett a családi vacsorán szenteste, reméljük ez még sokáig így is marad!

Idén már nem kell dolgoznom szerencsére, így lesz időm újra olvasgatni a PUA irodalmat, mert mostanra eljutottam odáig, hogy újult erővel ismét bele vetem magamat a csajozás rejtelmeibe. Az elmúlt hónapok ugyan eléggé eseménytelenek voltak, de visszanézve a blogomat és hogy mikor kezdtem.. Nos nem sokat fejlődtem és nem sok (azaz 0) igazi (ágyig eljutós) sikerem volt. Visszagondolva kicsit időpocsékolásnak érzem az elmúlt hónapokat és olyan vagyok mint egy elefánt, aki mindent elfelejt. De szépen visszaolvasom az itt leírt eseményeket és leszűröm ezekből is a tanulságot.

Idén még írok egy posztot, hogy meglegyen a 3 decemberben, ami rettentően kevés az előző hónapokhoz képest. Na mindegy, kitartást nektek is és magamnak is! Nem adom fel :)

Üdv.

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr273496835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása