Újra itt :) ... Ágotával

2011.11.19. 15:07

Szeva mindenkinek!

Ja jó rég nem jártam erre felé, most néztem meg, és ebben a hónapban ez az első bejegyzésem. Igyekszem írni rendszeresen, de igen elfoglalt vagyok mostanság, és mikor hazaérek már csak filmezni van kedvem, vagy kiverni. Na jó ez utóbbi csak poén volt, ugyanis van hogy még kiverni is fáradt vagyok. Szóval ha akad nő nemű jelentkező erre a nemes feladatra, akkor jelezzen :)

Rövid leszek mert most is van mit csinálnom, de gondoltam írok pár sort. Nőügyekben nem sok konkrét történés van, bár van 1-2 csaj a láthatáron, de még se csók se dugás nem volt :( Most az egyik csajról fogok írni nagy vonalakban, a másikról majd egy újabb posztban.

Járok ugyebár edzeni és ott ismerkedtem meg Ágotával. Csinos lány, és vidám is, legalábbis edzés közben mindig annak látom. Sajnos nem mindig futunk össze, mert én is néha össze vissza járok, de ha ő is ott van akkor mindig mosolyog rám, úgy vettem észre keresi a tekintettemet ő is. Én is szoktam persze őt nézni :) aztán ha összenézünk nagy mosolygás lesz a vége. Múltkor oda is mentem hozzá és bemutatkoztam, meg beszélgettünk is. Mostanában nem ismerkedtem túl sokat, meg PUA könyveket sem olvastam, szóval semmi extra trükköt vagy technikát nem alkalmaztam. Csak simán natúrban nyomtam, persze ez lehet hogy nem a leghatékonyabb csajozás így de mindegy. Jól elbeszélgettünk, és már kicsit ismerem is, szóval legközelebb azt hiszem el fogom hívni randira :) szerintem simán menni fog. Hacsaknem kiderül, hogy ő mindenkivel ilyen vidám, kedves és közvetlen. Na majd meglátjuk, addig is van egy másik kiszemelt is, róla is írok hamarosan!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr753396233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása