Ne sírjatok

2015.11.02. 20:03

Sziasztok,

megint itt vagyok, megint lepörgött egy hónap. Rohadt gyorsan telik az idő...
Mindjárt itt van karácsony-szilveszter is és vele együtt 2016, basszameg.

Na mindegy nem az idő múlásáról akarok írni. Előző posztomban ugye beszéltem (pardon, írtam) a csajról, aki egy kis kefélőgép. Nos még jó párszor találkoztunk, és kikészítettük egymást. Mindenben benne van! Naggyon komoly! De sajnos (vagy nem sajnos) nem érzek iránta semmit, ezt meg is mondtam neki mikor utoljára nála voltam. Ezen úgy besértődött, hogy azt kiabálta én csak kihasználom őt. Nem is próbáltam meggyőzni az ellenkezőjéről, inkább fogtam magam és eljöttem tőle. Nincs kedvem veszekedni, ha egyszer úgysem érti meg..
Szóval erről ennyit. Most megint vadászhatok magamnak valami nőt, de rajta vagyok a témán :)

Például tegnap jöttem vissza vonattal, és nem sok hely volt, inkább kevés. Így hát amint megláttam egy jó csajt aki mellett volt hely, egyből leültem. Már a leülésnél volt egy szitu, amire nyomtam egy poént, amin mosolygott, így hát könnyű volt beszélgetésbe kezdeni. Innentől kezdve az egész utat tök jól végigdumáltuk, jópárszor megnevettettem. Sajnos kiderült, hogy csak 16 éves ami nekem kicsit fiatal. Nem mondom, hogy nemet mondanék, ha buliba lennék kicsit piásan, és rám mászna egy 16-17 éves jól kinéző csaj... Valószínűleg széjjel küldeném a kis hamvas punciját, de így buli, alkohol, stb nélkül azért tartom magam az ilyenekhez. Ha jól tudom akkor 16 alatt pedig büntetik is az ilyesmit. Szóval ha bekamuzza a csaj hogy 17 közben meg csak 15, akkor lehetnek bajok :D
Na lényeg az, hogy jól eldumáltunk, de mivel fiatal, így nem kértem semmilyen elérhetőséget, nem akarom vele felvenni a kapcsolatot. Szerintem simán megadta volna a számát vagy fb-n bejelölt volna, aztán meg ki tudja...Mondjuk ha más nem akkor azért elkérhettem volna valami elérhetőségét, hogy felmérjem odaadja-e, mennyire sikerült megpuhítanom. Ezt a PUA szabályt mindig elfelejtem... számzárás (telszám elkérése)!
Vagy fb zárás vagy akár csókzárás (kclose). A keménylegények fclose-t is szoktak nyomni. Aki nem tudná ez dugást jelent. Tehát hogy befűzöd és egyből meg is keféled. Mondjuk ezt a vonaton elég necces kivitelezni :D
Egy házibuliban vagy koncerten, koncert után valamelyik parkban a padon viszont...

Mára ennyit, még ezer dolgom van. Szóval a lényeg hogy most nincs nő megint, de rajta vagyok, remélem hamarosan sikerül egy értelmesebb, és csinosabb nőt (mint az előző) megismerni és összejönni vele.

Szurkoljatok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr668045486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása