Nos mint azt az előző bejegyzésben ígértem, szépen részletesen beszámolok a fejleményekről e két nővel kapcsolatban. Kezdjük először Ágotával.

Szóval Ágota.. vele többször is találkoztam, volt csók, simogatás, meg szóban is húztuk egymást mint pl.: imádok kényeztetni, vad vagyok az ágyban téged is bevadítalak, stb.. (ezeket ő mondta :) ) Már tisztára be voltam indulva és elképzeltem, hogy majd milyen óriásit fogunk dugni, leszop 2x egymás után és is kinyalom meg megdugom az összes poziturát végigpróbálva ami csak a Kámaszutrában van. Igen ám, csakhogy mivel van barátja ritkán tudtunk találkozni, max heti 1x, de volt hogy ennyit sem. És az idő.. mindent megváltoztat. Jelen esetben az történt, hogy megismerkedett egy másik sráccal és vele is találkozott, meg mit tudom én mi történt. Én ugye még nem dugtam meg Ágotát mert nem volt hol, de az új srác lehet hogy rámenősebb és van lakása vagy valami és már le is feküdtek. Fene tudja. Az az egy biztos, hogy hívtam Ágotát megint "randira" most már fel is szeretném vinni lakásra (azt is mondtam neki, hogy szeretném neki bemutatni a lakásom) de azt mondta, hogy még nem tudja, mert van ez a másik srác a képben és lehet vele lesz valami.. Szóval így jártam :) Egyelőre nem tudja mit akar, bár én innentől már semmi jót nem fűzök a dologhoz. Megelégednék azzal, ha egyszer még találkoznánk, sikerülne lefektetni és utána mehetne mindenki amerre lát. Többet amúgy sem akartam mint sex, de ezek után meg tényleg nem tervezek vele semmi extrát.
Tanulság:
- lassú voltam, sokat vártam, hezitáltam (barátja miatt) -> nem szabad pöcsölni
- nem foglalkoztam vele, nem kommunikáltunk csak heti 1x, 2x - > azt hihette nem akarok semmit vagy csaj játszom vele feltűnően, leszarom őt
Nos ez félig igaz is, nem sokat foglalkoztam vele és nem akartam semmi komolyat, de sajnos ez látszott is, hogy félvállról vettem. Úgy láttam eléggé oda volt értem és azt hittem nyert ügyem van. Hát nem :)

A másik történet pedig Ajándék-hoz kapcsolódik. Vele is találkoztam már egyszer most másodszor. A múltkor azt írtam, hogy a 2. találkozáson nyomulós leszek és lekapom. Nos a nyomulás meg is volt és egészen jól éreztük magunkat, viccelődtünk, stb... de csók nem volt. Pedig akartam és közel volt a dolog, de elkezdte, hogy nem szabad meg ugye nem gondoltam arra hogy én őt megcsókolom, mert azzal rontanék a kettőnk kapcsolatán, hiszen neki van barátja és hűséges hozzá. Hát úgy voltam vele, hogy nem számít mit mondd, azért bepróbálkozom. Aztán beszélgettünk tovább más dolgokról és mikor búcsúztunk el, megint szóba hozta hogy nem szeretné ha elrontanám kettőnk között a dolgokat, azaz ne próbáljam meg megcsókolni. Basszus ezzel még jobban elgondolkodtatott és ez az amit nem szabad ilyenkor csinálni. Gondolkodtam és nem csókoltam meg, ahelyett, hogy cselekedtem volna. Lehet hogy tényleg mosolyszünet lett volna ha lekapom, de az is lehet, hogy csak azért mondta, hogy teszteljen milyen bátor és rámenős vagyok. Hmm úgy érzem elcsesztem és ha törik ha szakad, de le kellett volna smárolnom. Mivel ez nem egy régi ismerettség vagy nagy barátság, így nem lett volna sok veszíteni valóm. Hát igen megint tanultam valamit.. Ilyen helyzetekben mindig eszembe kell majd hogy jusson, hogy mióta ismerjük egymást, mennyire vagyunk jóban, milyen szintű a kapcsolat. És ezek alapján azonnal el tudom majd dönteni, hogy megéri-e vagy sem. Ezek olyan kis apró rutinok amiket észben kell tartani és le kell futtatni ilyen helyzetekben.
Tanulság:
- nem szót fogadni és magabiztosabbnak lenni -> csaj amiket mondd ne zökkentsen ki, ne hódoljak be, tartsam magam a tervekhez
- csók és egyéb dolgokról nem beszélni, hanem cselekedni -> dominánsnak és tettre késznek kell lenni

Szóval itt van ez a két nő akikkel mostanság kavartam, akikkel próbálkoztam és egyik sem jött össze. Nem gondolom, hogy teljesen elbuktam az esélyeimet, de valószínűleg jelentősen csökkentek.

Na nem baj ezer csaj van a világon, és még alig ismerek 1-2-őt, jön a nyár, buli hegyek mindenhol, és azt hiszem sok sok nőt fogok megnyitni és abban is biztos vagyok, hogy végre beindul a szekér és jó párat ágyba is viszek ;) Már nagyon várom, de addig sem tétlenkedem, ismerkedem tovább!

Adios

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr544479433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása