Agnella

2011.09.19. 19:39

Mostanában kicsit ritkábban írok, igaz a dolgok is lassabban történnek velem. Ez így alapból hülyeség, nem a dolgok "történnek" lassan hanem én álltam le egy kicsit. Valahogy nincs hangulatom sokszor ehhez a menjek oda csajokhoz és szólítgassam meg őket dologhoz. Nem azt jelenti hogy nem akarok nőt, csak kicsit elfáradtam, a hangulatom sem jó mindig, szóval így nem is akarom erőltetni a dolgokat. Persze azért járok bulizni, nem azt jelenti hogy otthon ülök, csak pl. utcán nem gamelek.

Múlt héten volt buli, hétköznap mentünk sokáig nem akartam lenni és sokat inni sem, mert melózom ugyebár és jó lenne nem totál ko-nak lenni egész nap odabent. Szóval épphogy iszogattam 1-2 sört, és már buli elején ott táncolt mellettem egy csaj, ő volt Agnella.

Külsőre tök átlagos, elég helyes arccal. Végül is nem mondanám hogy kimondottan tetszett csak ahogy odasodródott mellém elkezdtünk dumálni meg táncolni. Jó fej volt, lehetett vele hülyéskedni is. Jó sokáig elvoltunk, tánc közben ment már a tapi is, fenék, derék, mellek.. Aztán egyszer csak mondom magamban, meg kellene csókolni, eszkaláljunk kicsit. Hát ez nem jött össze :) Nem baj utána a nyakát pusziltam és a fülét harapdáltam. Táncoltunk tovább de jöttek ismerősei is aztán velük dumált kicsit, megtörve ezzel a hangulatot. Aztán folytattuk a dolgokat de megint nem hagyta magát megcsókolni. Sejtettem már hogy nem lesz ebből semmi, de azért még vele maradtam egy darabig és még próbálkoztam. Aztán egyszer csak gondoltam egyet és mivel későre is járt, mondtam hogy megyek haza. Számzárást próbáltam, de nem adta meg.. azt mondta hogy fb-n jelöljem be. Ok mondom bejelöllek. Persze nem jelöltem és nem is fogom, annyira nem volt jó csaj, de ott azért be voltam rá indulva.. Nyilván jó lett volna szétcuccolni egy vad éjszakát vele tölteni. Szóval tanultam a dologból:

1. nem szabad sok időt egy csajba feccölni, legalábbis akkor nem ha nem kapjuk a pozitív visszajelzéseket, IOI-okat.

2. nyitás az már úgy ahogy megy, meg merem szólítani,stb.. de a technikám még abszolút kezdő. Elolvastam ugyan 1-2 könyvet de azokat is gyorsan és nem tanultam meg a lényeget. Pl. komfort építés, vonzalom keltés, stb.. fázisok pontosan mit takarnak és milyen sorrendben jönnek.

3. eszkalációs létrát sem követem/használom, random nyomom a kino-t

Szóval ezeket át kell néznem és normálisan megtanulni, hogy ne össze vissza tegyem a dolgokat hanem szépen sorjában, és ha minden igaz akkor így sokkal jobban fog vonzódni a csaj és nem fogja nagy lépésnek érezni a csókot, vagy egyebeket.

Na megyek olvasok is, gyűjtöm a tudást magamba :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr853239150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 23:33:26

aham,látom tanulófélben vagy! :)
ismered a mondást, amikor azt mondják: fú, ez geci keserű? na mert pont olyan! nem finom! az orális szex jó dolog, és ezt a kis apróságot is (lenyeled) megteszed olyanért, akit szeretsz!

shakeit · http://sunavadasz.blog.hu/ 2011.09.21. 18:15:29

@Picicsibe: érteem :) Azt hallottam, hogy ananászt kell enni attól finomabb lesz. A lenyelés és a szájba élvezés között nagy a különbség női szemmel?

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.21. 18:31:52

@shakeit: Finomabb... ez jó! De am igen, van amitől kevésbé keserű. Pl sok csoki. De nincs nagy jelentősége, hidd el. Ezért nem kell ananászt, meg csokit zabálnod! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.21. 18:43:15

@shakeit: A lenyelés és a szájba élvezés között nagy a különbség női szemmel?

Igen. Bocsi erre nehéz válaszolni. Én csak azzal, akit szeretek. Nekem nem okoz ez gondot, valaki már szopni se szeret. Ez tök csaj függő. De ja, kiköpni azért egyszerűbb lenne! :D

shakeit · http://sunavadasz.blog.hu/ 2011.09.21. 19:14:30

@Picicsibe: köszi a kimerítő választ, te egy belevaló csaj vagy ;) Van valakid? :D Ne aggódj nem fogok ananászt zabálni, azt annyira utálom, hogy hányni tudnék tőle..

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.21. 20:03:16

@shakeit: Nincs mit! Köszi! :) Igen van! ;)
Sok sikert a csajszikhoz! :))
süti beállítások módosítása