Na helló, ahogy ígértem az előbb itt vagyok, és írok pár mondatot, hogy legyen mit olvasnotok, őszintén remélem nagyon hiányzott már, hogy osszam az észt nektek :D
Szóval egy kis állapot-frissítés, de előbb elmegyek megfürdöm mert 5perc múlva már nem lesz kedvem - igazából már most sem sok van, dehát.. kultúrált moder civilizáció tagja vagyok, nem pedig egy ősember szóval nincs mese, tisztálkodni kell.

Na itt vagyok, tisztán frissen üdén. Tehát akkor a fejlemények: ------- >

1. Alina: ő ugye írt hogy nem érez semmit, szóval annyiban maradt a dolog. Nem keresem, ő sem engem. Róla a következő updateben nem írok.

2. Alinda: nem írt azóta, én sem neki, ez felejtős, következőkben már nem számolok be róla sem azt hiszem :D

3. Alinka: neten nem beszéltünk, de múltkor összefutottunk véletlenül, beszélgettünk pár szót de semmi extra. Jól néz ki még mindig, lassan bepróbálkozom nála :)

4. Aliz: eltűnt. De nem csak nem válaszol hanem be sem lépett azt írja a rendszer. Lehet elvitték a Tekesek vallatni :D

5. Alma: dumálgatunk néha de időpontot nehezen tudunk egyeztetni vagy ő nem ér rá vagy én :S és ugye messze lakom tőle..

6. Alojzia: megint találkoztunk, most én mentem hozzá, és jól megdugtam. Kis szende csaj, de azért szereti ha beteszem neki... És ahogy szop... szuper! Jó bő nyállal érzékien, nem túl gyorsan és ahogy rámélytorkozik néha.. Szóval jól éreztük magunkat.

7. Alvina: vele is találkoztam azóta, volt egy mondjuk úgy randink, de rájöttem hogy nem tetszik nekem annyira hogy... aranyos meg minden de nem jön be. A mellei jók, de arcra átlag és a fenek meg nagy egy kicsit. Azért jól elvoltunk, oltottam ezerrel, nagyon jól toltam, tökre bejött neki, simán ágyba vihettem volna következő alkalommal, ha szeretnék következőt, de nem szeretnék. De maga a randi az mintarandi volt, ha mindegyik csajjal ilyen lenne akkor ... tökre meg lennék elégedve. De biztos azért voltam ennyire laza és pimasz vele mert nem jött be. Ha tetszene akkor meg tutira próbáltam volna dani a jófiút és megfelelni, holott tudom, hogy ez a legnagyobb hülyeség amit tehet az ember :) Ezzel lehet a legjobban elrontani...

Mára ennyi, lesz még1 bejegyzés még ebben a hónapban!

byby

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr815880489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása