REturn: 3 sztori

2013.07.23. 21:21

Ájemmm beeeek,


nah igazából nem is mentem el, vagyis jártam erre arra de nem tűntem el.
Innen persze igen. Egyszerűen esténként képtelen vagyok rávenni magam, hulla fáradtan, hogy írjak bármit is.

Eszembe jutott párszor, hogy majd melóban megírom mondjuk simán szövegszerkesztőben, aztán majd később bemásolom ide. De bent is van mindig valami tennivaló (mily meglepő..), szóval elmaradt ez a verzió is.

Na de térjünk a lényegre. Régen írtam már, azóta sok víz lefolyt a dunán és voltam pár buliban.

1. ---  ELőször is egy házibuliról mesélnék, ahol megismertem egy nálam pár évvel idősebb csajt. Nem néz ki rosszul de nem is egy sexbomba, na meg a fenek nyilván nem vetekszik egy 20 éves csaj feszes popójával. Ellenben nem szégyenlősködik, tudja mit akar és tudja hogyan. Szóval dugni akar, ha még valakinek ennyiből nem jött volna le :)


Még nem volt meg, de már tervezzük hogy mikor fussunk össze, és dugjunk egy hatalmasat.
Sajnos ő is elfoglalt, én is, valamint nem is itt lakik a közelben, szóval kell majd kicsit utaznom, de valamit valamiért :)

2. ---  A következő történet egy fesztivál.. Igen voltam azon is pár napra. Szuper volt, jókat partyztunk, jó koncertek voltak, de csajt nem sikerült összeszedni. Pedig nyitottam minden nap jó sokat, és volt 1-2 csaj akivel elég jól összemelegedtünk, de a bugyijukba nem sikerült beférkőzni... Igaz ittam is eleget, minden nap vedeltünk, és úgy azért nehezebb koncentrálni, odafigyelni a részletekre, tartani a keretet.
Egyik este pl láttam egy csajt egy csávóval enyelegni. Nos azzal a csajjal előtte való nap még én kavartam és kicsit rossz kedvem lett, hogy én ott vagyok csaj nélkül megint, ők meg jól elvannak. NEm voltam féltékeny vagy ilyenek, csak én is akartam egy csajt. Túlságosan is... Persze ha józan lettem volna, akkor nem gondoltam volna ilyen faszságokra és nem jöttek volna így az érzések. Csak piás állapotban jönnek ilyen hülyeségek. Szóval ha komolyan akar az ember fejlődni és gyakorolni, akkor ne igyon semmi szín alatt :)

3. ---  A 3. sztori pedig egy olyan csajról, akit már ismerek régebb óta, sőt tavaly volt is itt róla poszt, de akkor nem lett semmi a csajjal, mert lekoccolt. Meg kell keresnem, hogy milyen nevet adtam neki :) ééés igen ő nem mááás mint:  AIDA  ...  (Szóval most hogy 5 percig keresgéltem, hogy mikor is írtam róla, rájöttem hogy jó régen írom már ezt a blogot.. durva hogy rohan az idő... )
Tehát Aida ... igen ő régen lekoccolt, írtam is róla annak idején posztot, megtaláljátok itt az Aida tag (címkék) alatt.
Szóval régen lekoccolt, de azóta azért fejlődtem személyiségben és külsőleg is, mondjuk úgy: izmosodtam :D
Múltkor meg is jegyezte mikor véletlenül összefutottunk. Aztán elkezdett néha rám írni.. és legutóbb pedig elhívott beszélgetni, sétálni. Jól sikerült, nem nagyon erőltettem meg magam, nem próbálkoztam haverként kezeltem. Elpoénkodtunk, jól elvoltunk. Aztán utána hazafelé is csak 1 puszi búcsúzáskor. Azóta megint megkeresett és majd szeretne megint találkozni. Szóval egyértelmű hogy szeretne valamit. Hogy komolyat vagy csak dugni néhányat azt nem tudom, de majd kiderítem :)

Mára ennyi, megint este 9 múlt basszameg.. és még kellene kicsit lábaznom, hasaznom, fürdenem, ennem, aztán megnézni valami filmet.. Sűrű este lesz :)

Ígérem, a következő poszt még ebben a hónapban megfogantatik. Ne sírjatok addig sem :D

Csumi csá, csumi

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Aida

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr475422090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása