Ismét Buli + meglepetés

2013.04.03. 22:38

Sziasztok!

Tegnap megint voltam bulizni. Az este végeredménye 0 telefonszám, vagy Facebook elérhetőség.
De ennek ellenére nem volt rossz a buli. Az igaz, hogy nem voltak sokan, szóval kb félig sem volt a hely, eléggé pangás volt, valamint a csajok száma is igen alacsony volt, kb 5 férfira jutott egy nő. Wow micsoda gang-bang filmet lehetne ebből forgatni! Azt hiszem pina nem maradna szárazon, sem kielégítetlenül ilyen arányok mellett :D
Dehát ez az este nem erről szólt. (sajnos)


Az elején betámadtam 2 kis fiatal picsát, velük beszéltem pár szót, az egyik az aranyos volt, vele kommunikáltam többet, a másik az meg olyan lekoptatós féle. Aztán hamar le is léptem tőlük mert láttam, hogy nem pálya.
Utána még 1-2 csajjal dumáltam, de semmi jelentős momentum. Összességében azért elégedett vagyok, mert oda mertem menni, már nem volt olyan nagy AA-m, meg hát gyakorlok, egyre többet járok majd ki terepre, vagyis ennél nem biztos hogy többet de rendszeresen :)

Jó lesz ez kérem szépen, csak tényleg cselekedni kell, nem pedig csak olvasni a sok PUA könyvet, leírást, stb...

Na és hogy szép legyen az este, íme egy kis meglepetés, egy szépség! Ettől a csajtól most rendesen durva merevedésem lett...
Micsoda gyönyörű pofija van, inkább barátnő feeling, mint ribancos. És az alakja.. feneke, puncija... CSODÁS!!!

http://topclub.hu/gallery.php?post_id=15311


40.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr215193935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása