Sex mértéktelenül !

2012.10.27. 19:10

Sziasztok ismét itt, és ismét egy kisebb kihagyás után, már ami a blogolást illeti.

A bejegyzés címe már sokat elárul, csak azt nem , hogy kivel :) .. ki mással mint Alexandrával! Tegnap találkoztunk újra és nagyon nagyon durván elintéztük egymást. Kifacsarta belőlem az utolsó milliliterig a testnedveimet, egyszerűen durva hogy mikre képes ez a nő! Volt egy kis előjáték de nem vittük túlzásba, mert mindketten hevesebb vérmérsékletűek vagyunk és 1 perc után már úgy állt a farkam, hogy mondtam neki, azonnal meg akarlak dugni.

Semmi ellenvetése nem volt, közben faltuk egymást,  csókoltam ahol értem. Kicsit szopott dugás előtt, meg én is nyaltam pár percet még aztán betettem oda ahol a helye van.. kurvajó volt, bár melyik dugás nem az :D Nyomtam hátulról, elölről, lovagolt, misszionárius meg lábak a nyakba... én elmentem háromszor ő 1x biztosan, talán 2x is de nem kérdeztem, én megteszem a magamét és odafigyelek rá is, és úgy látom élvezi. Meg ezt is mondja, és erre is utal, hogy újra fogunk találkozni holnap délután :) Én szeretek nyalni, ő ezt élvezi is, ő  szeret szopni amit én is élvezek :) szereti azt is ha jól megdugják, mi kellhet még? Hát mi kellene? Újabb csajok! :D Remélem sikerül új puncikat beszereznem, akikkel hasonlóan élvezetesen kielégíthetjük egymás igényeit, vágyait.

Rajtam nem múlik .... szép hétvégét! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr734873603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása