Hello mindenki,

van egy kis időm most és leírok pár dolgot megint, amik történtek velem. Egyre jobban kezdek ráérezni a csajozásra.
Netről van 2 új csaj akikkel dumálok, egyikkel már meg is beszéltünk egy találkozót, jövő héten sort kerítünk rá. Ezen a héten akartuk, de én eléggé elfoglalt vagyok mostanában (tényleg :D ) szóval mondtam neki, hogy hoppácska ez a nap jó a héten. Erre ő azt mondta, hogy neki az nem jó, mire én: akkor marad a jövőhét :) Szóval kemény vagyok nem adom könnyen magam :D

Na de nem is erről akarok most beszámolni, hanem a komolyabb fejleményekről. 2 csajjal is lefeküdtem 2 héten belül :) Az előző posztban írtam 2 csajról, nos ők azok :)

Az idősebbik 35 körüli nő tipikus milf tudja mit akar és nem szarozik. Ő legyen Alexa (mert ő a köv. név a névsorban, ugye az elnevezési szabály alapján..) Ezt a nőcit az ismerettségi körömből szedtem össze. Úgy elkapta a tökömet ahogy csak illik :D

Jó persze én sem balfaszkodtam, tudtam mire megy ki a játék és én is jól alávágtam :D Nem egy topmodell, de nem is rossz és hát tapasztalt, lehet bőven adni neki az ívet, szereti... ;) Olyan könnyen csúcsra tudtam juttatni, hogy magam is csodálkoztam. Ilyet még nem láttam :) Szóval 1-2 elég erős sexuális beszólása után egyből tudtam hogy faszt akar és adtam alá a lovat, visszaszólogattam neki én is. Aztán egyre nőtt a szexuális feszültség és amint lehetett kettesben maradnunk, egymásnak is estünk. Melle nem túl nagy, de a fenek jó kerek és a puncija is szép. Ő lehet hogy akár hosszabb távon is akar majd kefélgetni, nem tudom mik a szándékai, de én komolyat nem akarok most az biztos.

A másik csaj aki fiatalabb és jobban tetszik, ő legyen Alexandra. Velem kb. egyidős nekem nagyon tetszik, jól néz ki alakra is és arcra is. Valamint jófej és tökre aranyos :) Alexandrát utazás közben láttam meg és összemosolyogtunk, tudtam hogy oda kell mennem mert akarja és hajtott a vérem is :) Hát jól tettem, hogy leszólítottam mert bejövök neki, és mikor találkoztunk legközelebb a megbeszélt időpontban, akkor máris egymásnak estünk. Nagyon jó teste van, jól csókol és szereti a ... Nem kényeskedik , nem finnyáskodik, teszi amit szeretnék és én is amit ő szeretne. Nagyon jó estét töltöttünk együtt, remélem még fogunk is jó sokat :) Szép mellei vannak, méretesek, nagyon jó feneke és puncija, szeret szopni is, lehet dugni minden féle képpen, szóval csodás volt az egész :)

És végül egy szó Albertáról.. Azóta a lemondott találkozó óta sem keresett, sms-re nem válaszolt, facen is írtam neki ott sem. Szóval hiába néz ki jól, egy idióta kis beképzelt picsa, aki azt hiszi hogy bármit megtehet. Hát én nem vagyok olyan akivel szórakozhat, szóval ennyi volt, nem vagyok többé kíváncsi rá, töröltem face-ről is meg tel. számát is. Ezer másik csinosabb és normálisabb csaj járkál az utcán, szóval le van szarva ez a ribanc :)

Mára ennyi, hamarosan ismét jelentkezem, a netes csajokkal ha találkoztam, beszámolok róluk is :) by by

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr934816872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása