Ribancok :)

2012.09.30. 15:28

Sziasztok, itt az újabb poszt, még ma megírom, hogy szeptemberben legyen azért ne csak 2 bejegyzésem legyen.

Az utolsó írásomban ugye beszéltem 2 találkozásról két külön csajjal. Nos ezeken túl vagyok és következzen egy  kis élménybeszámoló..

Szóval  az első csaj a BKV-ról. Alberta, róla már beszámoltam régebben. Nos vele facen beszélgettem ismét és nemrég megbeszéltünk egy találkozót egyik hétvége délutánra. Persze aznap pár órával a tali előtt jött az sms, hogy mégsem jó neki, halasszuk el másik napra...

Mondtam hogy ok, nem csináltam balhét meg nem mutattam hogy nem örülök neki. Végül is bárkinek közbejöhet valami 1x. Megbeszéltük, hogy majd keres hogy mikor jó neki. Nem hívott, nem írt, erre én írtam neki sms-t 4 nap elteltével. Nem írok hamar mert akkor needynek tűnnék. Szóval írtam én kis időt kivárva, de arra sem jött válasz.. Erről ennyit. Alberta lehúzva a klotyón. Persze nem mondom hogy ha úgy adódik és esetleg megkeres vagy összefutunk véletlen, akkor nem használom ki a helyzetet... :D Viszont abszoltút nem megbízható, kis ribanc aki hülyíti a  pasikat. Ilyen nő nekem nem kell, csak dugni és nem többre.

A másik pina, neki nem adok nevet mert nem érdemli meg azt sem, és úgysem lesz több történetem vele kapcsolatban remélem :D   Szóval őt ugye netről ismerem és megbeszéltem vele is hogy találkozunk. Pontosabban ő kezdeményezte a találkozást ezen meg is lepődtem. Aztán amit megbeszéltünk azt lemondta ő is még időben. Bocsánatot is kért és este amint felmentem face-re egyből rámírt chaten hogy bocsi, stb.. és mikor találkozzunk újra. Jól van mondom ekkor meg ekkor ráérek és találkozhatunk. Azt mondta hogy jó. Eljött a nap amit megbeszéltünk és lefixáltuk már előtte hogy merre  megyünk meg mit csinálunk nagyjából (Margitsziget, séta, egy üveg bor ilyen piknik feelingben). Persze ő úgy öltözött fel, hogy majd meg fagyott és nem akart emiatt sétálni..  Nem is értettem miért nem öltözött fel rendesen hiszen megbeszéltük merre megyünk és az idő is hűvös volt már pár napja...Ráadásul még flegma és lekezelő is volt  mikor kérdeztem hogy miért nem hozott egy pulcsit legalább.  Oké ez a program kilőve, mondom akkor  üljünk be valahova beszélgetni. Persze azt sem akart.. És közben szótlan is volt, én próbáltam mindenféléről beszélni, hátha érdekli valami. De semmi... Erre kitalálta hogy közel van a Westend és menjünk oda, meg benézne pár ruhaboltba hogy jöttek-e új cuccok.  Nahát itt azt hittem hogy az agyam ledobja az ékszíjat...... mondtam hogy ok de már én is flegma voltam a faszom kivolt. Leléptem volna szívem szerint de  gondoltam hátha még majd valamiről el tudunk dumálni. Hát nem így lett, westendig is kb csak én beszéltem néha, de már nem láttam értelmét sem. Az üzletekbe már be sem  kísértem, kint megvártam, aztán mikor végzett jön ki és elkezd telefonálgatni. Kb 5 percet vártam, hogy abbahagyja és elköszönjek aztán húzzak haza. Persze szó nélkül is ott hagyhattam volna, simán megérdemelte volna, de nem vagyok olyan bunkó beállítottságú, bár már közel jártam hozzá... Szóval ennyi volt az egész találkozó, remélem nem látom újra, mert egy beképzelt, nagyképű bunkó picsa ez a csaj. Rég találkoztam ilyennel, vagyis naponta látok ilyeneket de akkor úgy mondom, hogy régen volt dolgom ilyen idióta picsával :) remélem most megint sokára is lesz.


Ezen kívül megismerkedtem azóta 2 másik csajjal, az egyik kicsit idősebb nálam olyan 35 körüli, a másik pedig olyasmi korú mint én. Igazából az utóbbi csaj nagyon tetszik és tökre kedvelem. MAjd írok róluk bővebben, mára azonban ennyi. Elég volt erről a hülye csajról írni :)


Szép hétvégét és szeptembert.. már ami hátravan ... az a pár óra. Hogy repül az idő :S byby

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Alberta

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr34811419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása