Fasz kivan

2012.09.04. 21:22

Style és még jópáran mondták, írták a könyvekben, beszámolókban, hogy vannak az embernek olyan időszakai amikor abba akarja hagyni az egészet. Kudarcok érik, nem úgy jönnek össze a dolgok, ahogyan elképzelte, vagy rosszabb esetben semmi sem jön össze. Most én is ilyen időszakban vagyok. Az elmúlt időszakban 2 csaj is összejött könnyen, tudjátok ha olvastátok a blogot. De most vége van Áldáskával, nem találkozunk többet és az új csajokkal való ismerkedés sem megy zökkenő mentesen. Nem vagyok magam alatt :) de azért sokszor nincs valami jó kedvem mostanában és ezt megérzik a csajok. Most pihenek kicsit, kitisztítom a fejemet, aztán újult erővel vetem bele magam a csajozásba. Nem adom fel! Kemény vagyok, kitartó és elszánt. Már elértem pár dolgot és tudom hogy jó úton haladok, de van még mit tanulnom. Mára ennyi, byby

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr164755617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása