Mission accomplished

2012.07.03. 22:53

Ojee igen! Jól sejtitek, megvolt az aminek meg kellett már történnie. Most olyan örömmel írok róla, mintha kb. most vesztettem volna el a szüzességemet vagy ilyenek, pedig nem :) Csak arról van szó, hogy az új stílusom (ami még igen csak kialakulóban van) és tanulmányaim, hozzáállásom első, s remélhetőleg nem utolsó gyümölcse beérett. Mai posztom címének ezt is adhattam volna: Alda megdugva


Előző bejegyzésben írtam, hogy hétvégén végre kettesben leszünk, így is történt. Amint elmentek a szülei egymésnak estünk és faltuk egymást. Hamar lekerült a ruha és elkezdte fogdosni a farkamat majd nemsokra rá rá is bukott. Kicsit szopott, aztán kivettem a szájából, kicsit játszadoztam a farkammal a puncijánál, de persze nem vágtam be neki gumi nélkül. Csak szórakoztam kicsit, aztán én kezdtem el nyalni, hogy örüljön ő is. Már írtam hogy könnyen nedvesedik és most sem volt másképpen, már mikor szopott simogattam hátulról és tocsogott. Most nyalásnál pedig még jobban. Kicsit furcsa muffja van, ilyennel eddig még nem találkoztam. Na mindegy azért élveztem, szeretek nyalni is, és ő is élvezte, mozgott is össze vissza meg nyögdösött és kis idő múlva el is ment egy hangosabb lihegés közepette. Aztán jött a 69 és ott már finomabban nyalakodtam és kisebb hévvel, mert kezdett végem lenni, tele is lőttem a száját hamarosan :) Aztán nem nagyon állt le és nyalakodtam tovább meg ujjaztam ő meg simogatott engem és pár perc elteltével újra elkezdtett szopni. Erre fel is állt a farkam hamar és húztam is a gumit és beakasztottam neki. Persze misszióban kezdtünk de hamar váltani akart, toltam kicsit hátulról, aztán meg lovagolt egyet. Eléggé beindult mert 1x 2x olyat ugrott gyorsan és olyan szögben, hogy majdnem kitört a farkam. Utána jött a misszionárius megint és végül így mentem el ismét. Pihentünk egy kicsit, közben ettünk is ittunk is, aztán újra egymásnak estünk. Itt is volt több féle pozitúra ezt már nem részletezem, én hamarabb elmentem, de aztán befejeztem kézzel igaz eléggé elfáradtam... Nem baj, ha tényleg élvezte ő is akkor megérte. Én úgy gondolom hogy jó volt neki, dehát sok nő nagy színész tud lenni. Mindegy, lényeg hogy jól éreztük magunkat :) Hamarosan meg kell ismételni, remélem lesz üres pecó valahol..

Aztán persze nem ragadok le nála, ugyan úgy fűzöm  a többi csajt is akikről írtam de kevesebb időm van miatta. Még 1-2 hétig kefélgetünk aztán majd szépen továbblépek egy másik sunára :)
Na viszlát a következő beszámolóig!

Szerző: shakeit

Szólj hozzá!

Címkék: Alda

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr294626845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása