Ahogyan ígértem

2012.06.19. 00:00

Itt vagyok kedves és kedvtelen olvasók, mint ígértem is a hétvégi bejegyzésemben kicsit bővebben kifejtem a témát. A vasalás témáját, ahogyan Szalacsi Sándor bácsi is mesélte Fogarasi Árpirúl...

Naszóval van ez az internet dolog, ahol sok a szemét meg a szar, mondhatni az internet pöcegödre. Itt lakik Google is a bartátod, szóval biztosan hallottál már róla. Namármost van ezen az internetten olyan is, hogy társkeresőőőő. Bizony tehát a zinterneten (a pöcegödörben) lehet társat is keresni, namármost ezzel azt hiszem sejtetni is tudom azt, hogy miféle társakat lehet találni. Már elnézést sokaktól, most biztos egyeseknek beléje tapostam a lelki világába, dehát így megy ez, az élet kegyetlen, avagy This is Spartaaaaa! Hogy a lélekben eltaposott szegény kis olvasóimat vigsztaljam, mielőtt zokogva elrohannak a fürdőbe és megfogadják, hogy végéleg felhagynak a blogom olvasásával... nos még ezek előtt megnyugtatom őket, titeket, hogy én is regisztráltam a pöcegödörben. Zavarosban jó halászni, szokták volt mondani.

Nosigen van 2 csaj a pöcéből akik tutinak tűnnek. Az egyik csaj (legyen Albertina, azaz a köv. a névsorban) tisztára rám van kattanva, én elfoglalt vagyok de medgumáltuk, hogy balcsira lemegyünk valamelyik hétvégén és végigkúrjuk az egész napot. Állok elébe (szó szerint és átvitt értelemben egyaránt). Róla írtam egyébként az előző posztban azt a pár rövidke sort.

A másik pina már nem ilyen egyszerű mert ő (legyen a neve: Alda - jóhogynem Aldi.. vagy Lidl.. pff :) ) komolyabb dolgot szeretne, ezt már kb ezerbilliócsilliárdszor le is írta levélbe. Én meg mindig adtam a jófiút. Nos úgy néz ki hogy tetszem neki, mert tegnap este találkoztunk is, és csók nem volt, de írta utána hogy érezte a vibrálást a feszültséget kettőnk között. Írtam is neki, hogy legközelebb Farraday kalitkába jöjjön, nehogy megbassza az áram, vagy én. Szóval 2. talin már lesz csók szerintem, mert ő is írogat mindig, látom hogy érdeklődik. Aztán persze kérdés, hogy a lábacskáját mikor teszi szét, mert ugye pont az lenne a lényeg. Csak egy baj van... jól néz ki, de.. de nem érzem hogy közös nevezőn lennénk. Mármint agyilag.. Nem akarok nagyképű lenni, de úgy érzem, hogy a csaj megragadt egy bolhapete értelmi szintjén. Persze ez kicsit zavar csak, nem annyira hogy ne dugjam meg, de ha megvan utána lehet kúrom 2-3 hétig keményen és aztán by by béjbi. Vagy ameddig el bírom majd viselni. Na mindegy meglássuk mi lesz. Én beleadok mindent az elején, szerintem simán meg tudom fektetni.

Aztán vagy még egy jelölt, de róla majd külön posztban, vele már van közös előéletünk, azaz szerepelt már bejegyzésemben és nevet is adtam neki.

Mára ennyit, fekszem mert éjfél van és jönnek a rézfaszú baglyok és elvisznek ha nem alszom. Kissé fáradt is vagyok úgyhogy biztosan rámfér az alvás.. (meg a pina..)

Szép álmokat nagy, formás mellű, kerek fenekű, erotikus ajkú, sexéhes csajokkal!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr174597222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása