Jelentem élek

2012.03.24. 16:02

Itt vagyok, ragyogok! Na jó nem ragyogok, sőt... A hangulatom mostanság megint nincs a toppon, nem azt mondnom hogy szarul érzem magam, de a csajos dolgok nem úgy jönnek össze ahogy azt szeretném és ez bosszant. Na de nem írok most erről, sokkal inkább más témában szeretnék megosztani pár sort.

Költözöm! :)

Igen, ez most derült égből villámcsapás nektek, hiszen azt sem tudjátok eddig hol laktam. Mindegy is ez, a lényeg hogy eddig sajnos vagy nem sajnos, de nem egyedül laktam. Nyilván anyagilag volt előnye hogy nem egyedül voltam, viszont kellett alkalmazkodni és hát így elég kevés magánélete van az embernek. De majd most!

Őszintén szólva nagy reményeket fűzök az új lakáshoz és az egyedüli agglegény élethez :) Eddig sem éreztem magam rosszul vagy ilyenek, tehát nem mondhatom hogy szar helyen laktam vagy rossz emberekkel, de most teljesen a magam ura leszek és úgy alakítom a lakást ahogy én akarom, azt viszek fel és akkor amikor én akarom. És nem kell majd azon agyalni, hogy a szomszéd szobából átjön a zaj meg kupi van a lakásban, meg ilyenek.. Na mindegy nem ecsetelem tovább, mindenki érti szerintem hogy miről van szó és menyivel jobb lesz :) Még nem azonnal költözöm, de 1-2 hónapon belül ha minden jól megy elfoglalhatom az új albérletet és Rock and Roll! :D

Már nagyon várom, az elején lehet hogy szar lesz a magány, de megpróbálok majd sok sok új csaj ismerőst beújítani. Már van valamiféle tervem is, hogy vagy a mennyezetre vagy az ággyal szembe teszek tükröt, meg csinálok hangulatvilágítást is (olyan orgiák lesznek... :) ), veszek nagy TV-t meg mit tudom én mit és majd lehet dévédézni is. Nem lesz mondjuk olcsó mulatság berendezni, de majd szép apránként megveszem a dolgokat. Szeretnék egy szuper kis hangulatos és otthonos és dizájnos környezetet kialakítani. Még nincs konkrét elképzelésem, hogy mit hová teszek meg ilyenek, majd szépen sorjában amint meglesznek a dolgok. De szerintem szupeeer lesz!

És végül egy kis segítség az agglegény kégli berendezéséhez, fenntartásához, hogy a csajoknak is bejöjjön a pecó:

http://pualetoltes.com/pua-konyv-magyar/az-agglegeny-keglid-allen-thompson/

Hamarosan újra jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr734337211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása