Azt ígértem legutoljára, hogy még írok egy bejegyzést decemberben, hogy meglegyen a három. Nos ez jól elmaradt. Hogy miért azt nem tudom, egyszerűen csak úgy elrepült az idő és nem is tudom mit csináltam a "szünetben". Punnyadás volt ezerrel az tuti, és lusta voltam írni is, bár nem is nagyon lett volna rendes sztori, mert nagyrészt otthon voltam. De persze olyan agyfosást bármikor tudtam volna írni mint amit most is ide, amit éppen olvasol :D

Na de hogy legyen valami értelmes is a bejegyzésben.. Aida!

Igen ő az  a csaj akiről már írtam 2x és nem jött vele össze a dolog. Nos azóta 1-2x beszéltünk már persze csak neten, és még mindig nem tűnik túl érdeklődőnek. Azt hiszem biztosra vehetem az elutasítást, de azért még1x bepróbálkozom valamivel, hátha összejön. Mondjuk azt sem bánom ha csak haverok leszünk és néha eljárunk moziba vagy vásárolni. Úgyis akarom újítani a ruhatáramat. Ebben biztos tudna segíteni, kérdés hogy akar-e, lehet még haverkodni sem akar :D

Most nemrég megnéztem az Őrült dilis szerelem c. filmet és már a bemutató is felkeltette az érdeklődésemet, és szerencsére a filmben sem csalódtam. Sok filmnél minden lényeges poént beletesznek a trailer-be és a filmre nem marad semmi. Na itt nem így volt szerencsére. Szóval azt akarom mondani az egésszel, hogy tényleg sokat dob a ruha az ember megjelenésén. Elnéztem azt a pöcst (Steve Carell-t, persze kedvességből pöcsözöm) a régi ruhájában és cipőjében, azután pedig az újban amit közösen vettek a "mentorával" :) ÉS hát ég és föld volt a különbség. Jó persze ehhez hozzájön a színész alakítása is ami nem kis teljesítmény, de akkor is ha csak azt nézem, hogy a régi farmeros szerelésében alapból viccesnek néz ki, akármit is csinál. Ellenben az öltönyös, stb.. képeken akármit is csinálhatna alapból komolyabban venné az ember. Naszóval a ruha sokat számít (nem csak a márkájára gondolok) a megjelenésben. Igazából szeretném hamarosan eléggé komolyan felújítani a ruhatáramat, de annyira nem vagyok tisztában magammal sem. A jelenlegi lezser és abszolút átlagos ruháimmal sincs bajom, nem öltözködöm szörnyűen szerintem, de ez kevés. Körbenézek az utcán, a metrón és mindenki ugyanúgy néz ki (az emósokat meg punkokat kivéve). Jó azért kicsit más-más pulcsikat hordanak szabásra és színre, mintára, de akkor is ugyanazt az átlagos utcai viseletet hordja az emberek 50-60%-a. És akkor még a nadrághoz, vagy kabáthoz abszolút oda nem illő otromba cipőkről nem is beszéltem. Nem vagyok divatbuzi, sosem voltam az, de egyeseken olyan igénytelen, szottyadt ruha/cipő összeállítás van, hogy esküszöm hányinger kerülget mikor meglátom.

Szóval újítani akarok, de nem tudom milyen irányba menjek el. Többféle stílus is tetszik, a full elegáns és visszafogott ám mégis divatostól kezdve az ilyen cowboyfarmernadrágos, bőrdzsekis és kalapos vonalon át, a hagyományos elegánsig (tehát nem maid divat) és hű mik vannak még, most hirtelen eszembe sem jut. Azt hiszem beszerzek valami divatújságot és megnézem mik tetszenek. Esetleg PUA-s divatkönyvet, ami az öltözködésről szól. Nem tudom, de az biztos hogy ha csak elindulok vásárolni és véletlenszerűen veszek ezt-azt és bojongok az üzletekben, akkor az nem a leg hatékonyabb. És szükségem lesz egy kis segítségre.

Mára ennyi futotta, majd jelentkezem, addig is beszerzem az irodalmat!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr143517257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása