Lehet hogy flúgos vagyok?

2011.10.24. 23:15

Ja tudom, 10 napja nem írtam egy árva betűt sem ide. Hát most mit csináljak, valahogy nem történt velem semmi érdekes. Vannak emberek, akikkel csak úgy történnek a dolgok - itt most a csajozásos témákra gondolok. Vannak akik akármerre mennek, mindig belefutnak valami érdekes és izgalmas szituációba különféle csajokkal. Na én nem vagyok ilyen.. Ellenben az unokatestvérem, kimondottan ilyen. Már szakközépben is az osztálykiránduláson volt 1-2 osztálytársnője, akik örömmel virgonckodtak a fél osztállyal. Aztán munkahelyen is mindig belefut valami kolléganőjébe és csak úgy "megtörténnek" a dolgok. Apám mindig azt mondja, hogy a sorsunk meg van írva. Sosem voltam csajozógép, előző barátnőm is tök véletlen jött össze, abszolút nem is számítottam semmire aznap, sőt a buliba sem volt sok kedvem menni, ahol végül megismerkedtünk. Úgy látszik nekem az van megírva, hogy nőhiányban szenvedjek. Természetesen pont ezért csinálom ezt a blogot, hogy változtassak ezen, ezért kezdtem el a PUA dolgot csinálni. Ha nem is dugópajtásokat, de legalább havercsajokat szeretnék szerezni jó párat, akikkel el lehet menni moziba vagy bulizni, vagy vásárolni valami ruhát vagy cipőt néha (mert olyan sűrűn nem szoktam shoppingolni :) ) és eldumálgatni velük, csak hogy kicsit jobban megértsem a nőket. De sajnos még ez sem megy. Akikkel megismerkedtem csajok, vagy van barátjuk és ez esetben érthető hogy nem velem fog moziba, buliba járni. Vagy pedig elfoglaltak és meló mellett még sok sok mindent csinálnak és örülök ha heti 1x 2x legalább facebook-on tudok velük dumálni. Szóval elég nehezen mennek a dolgok..

És akkor hogy miért is írtam a poszt címébe amit írtam. Szóval mint említettem nem történnek velem a dolog, ezt már megszoktam, de a baj az, hogy teljesen motiválatlan vagyok és én sem teszek azért, hogy legyen valami. Most nem siránkozni akarok, hogy de szar nekem, meg hogy semmi sem jön össze, csupán annyit akarok leírni ide, hogy én magam sem tudom, hogy mit akarok. Nem tudom.. lehet ezt is írtam már az előző bejegyzések valamelyikében. Néha tökre pörgök és mindenáron akarom hogy történjen valami, de az esetek nagy részében meg hangulatom a béka segge alatt. Ez nem azt jelenti, hogy szomorú vagyok, csak semmilyen ismerkedéshez, csajozáshoz vagy jópofizáshoz nincs kedvem. Persze néha tényleg rossz kedvem van és kicsit ingerült is vagyok. Pl. tegnap.. ha valaki rosszul nézett volna rám a metrón, lehet hogy megcsapom. Eléggé feszült voltam, amint hazaértem akartam is zsákolni (boxzsák) kicsit, de esett ez a buzi eső és inkább elmentem futni, mert én elázhatok, de a boxzsáknak nem biztos hogy jót tesz. Pedig úgy szétcsaptam volna.... Nem baj futottam egyet, jól esett, főleg ebben a szemerkélő esőben, jó friss volt a levegő is. Visszatérve ezekre a hangulati dolgokra, néha úgy érzem, mintha 2 énem lenne :) Az egyik amelyik akarja a dolgokat, és a másik amelyik búskomor néha, amit megtört már jó pár kudarc és túl lusta és keseredett már ahhoz, hogy tegyen egy újabb lépést a nők felé. Mostanában ez az énem van túlsúlyban. Lehet hogy csak az az oka, hogy tényleg nem tudom mit is akarok kezdeni magammal nők terén. Vagyis tudom mit szeretnék, természetesen előttem lebeg ez a PUA dolog mint cél, de másik oldalról meg úgy érzem, hogy most kis pihenőre lenne szükségem a szakítás után és csak magammal kellene foglalkoznom, megtalálni önmagam, a céljaim és hogy mit akarok kezdeni hosszabb távon az életemmel. Szívesen elmennék egy lakatlan szigetre, hogy eltöltsek ott egy kis időt. Biztos jót tenne. De itt van ez a nő dolog is, nevezetesen, hogy imádom a puncit és dugnék mint a baknyúl, éjjel-nappal. Szóval nő kellene, de elég nehéz ezt a 2 érzést összeegyeztetni.. Magány, gondolkodás, pihenés nők nélkül Vs. sexéhség, puncifüggőség. Na ezt adjam össze valahogy...

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr333327660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása