Neil Strauss - Játszma

2011.08.25. 22:33

Neil Strauss alias Style, a világ egyik ismert és elismert PUA-ja. Mivelhogy eredetileg újságíró volt, így végül rutinból írt egy könyvet, ami arról szól, milyen sikertelen volt a nőknél régebben és hogyan keveredett bele az egészbe, hogyan fejlődött, és lett PUA, stb..

A könyv neve: Játszma

Én ezt kezdtem most el olvasni, igaz az Attraction Code-ot is át kellene néznem még egyszer, mert egyrészt sietve olvastam végig, másrészt mindent ajánlott többször átnézni, hogy jobban rögzüljenek a dolgok, illetve észrevegyük a részletekben rejlő információkat is. Szóval olvasom a Játszma c. könyvet és egész jónak tűnik, szórakoztató. Ez nem amolyan oktató könyv, vagy how-to féleség, inkább egy regényhez hasonlítanám stílusában. Szépen elmeséli, elbeszéli a történetet és bontakoznak ki a dolgok az olvasó szeme előtt. Nekem tetszik egyelőre.

Viszont kellene többet gyakorolnom terepen.. nappal is és éjszaka is, nem pedig csak ezeket olvasni. Csak nem tudom hogy mikor, meló mellett még vannak szinte minden napra fix programjaim, mint például az edzőterem, aztán örülök ha este 7-8ra hazaérek éhesen és fáradtan. Na sebaj, jól át kell gondolnom mindent és átszervezni a napirendemet, bár hozzáteszem mindig is utáltam konkrétan eltervezni a napokat. Elég volt annyit tudnom, hogy ma megyek mondjuk kondizni és vigyem a cuccot. De ezek után pontosan meg kell terveznem hogy mikorra megyek melóba, mikor lépek le, mikor eszem (napi többszöri étkezés szükséges edzés mellett..), mikor kezdem a gyúrást, mikor lépek le onnan, hova megyek és mikorra csajozni (game-elni). Tisztára gáz, utálom a feszített tempót.

A másik nagy dolog, az ugyebár az elme hatalma. Vagy nevezhetjük belső játéknak ahogy néhány könyv is hívja, vagy egyszerűen csak gondolkodásmódnak. Előző bejegyzésben írtam róla, hogy ezzel még gond van, valószínűleg ezért is küldd el sok csaj egyelőre. Látják, hogy nem vagyok 100% magabiztos, határozott, azaz alfa. Össze kell szednem magam, mert az kevés, hogy oda merek menni, de lehengerlőnek kell lennem. Írtam még a legelső posztokban, hogy változtatnom kell az egyéniségemen, aztán egy következőben meg azt írtam, hogy mégsem kell csak adjam önmagam. Nos most ismét felül kell hogy bíráljam önmagam, ugyanis a saját személyiségem nem olyan erős mint amire szükség lesz. Igaz hogy humoros és vidám vagyok, de nem elég határozott és rámenős. Szart sem érek vele ha jól elszórakoztatom a csajt de nem merek cselekedni, mert aztán egy idő után tudni fogja hogy nem merek lépni és ha jön egy olyan fickó aki kézen fogja magabiztosan és elviszi táncolni, aztán megcsókoljam majd végül a bugyijában matat...

Tehát igenis változnom kell, határozottnak és magabiztosnak kell lennem, valamint megvédenem a magam igazát ha úgy alakulnak a dolgok és nem folyton mások kedvéhez alkalmazkodni. Ez lesz a legnehezebb, de ezt már mondtam ezerszer.

Nem is írok most többet, olvasok tovább, szívom magamba a tudást és próbálom magam "átprogramozni" alfa hímmé :D  Kívánjatok sok sikert hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr113180754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása