Ahogy írtam a szombati bejegyzésben, este belevetettem magam az éjszakába.
Érdekes volt, összességében pozitív az este mérlege, de sok dolgot máshogy kellett volna kezelnem, csinálnom.

Kezdjük Adalbertával.
Hű de fura név ez is. Szóval ő volt az első nő az este folyamán akihez odamentem.
Van ez a 3 másodperces szabály. Na ezt bőven túlléptem, ugyanis egyik haverommal beszélgettem a tánctér szélén és ott vettem észre 2 nőt, nem messze tőlünk. Az egyik (Adalberta) őrülten jó nő (ismétlem: NŐ, nem 18 éves csaj..), külsőre fullos, jó alak, helyes arc.. A barátnője szintén jó alakú volt, de arcra, hajviseletre nem tetszett. Nézegettem őket kb 5-10 percig, látszott hogy tudja magáról a tényállást, közben haverommal dumáltam.
Észrevettem hogy egy 3-as fiúcsoport is ott táncol mellettük, és ők is nézik nagyon a csajt. Ő volt a legjobb nő a környéken, akit láthatott az ember, ha körbenézett.
Kérdeztem haveromat, hogy ő odajön-e hozzájuk 2/2 lenne mégiscsak az igazi. Ő persze nemet mondott. Mindegy. Én fogtam magam és odamentem. Köszöntem neki egy sziá-t, de ő nem köszönt vissza, csak elfordult.
Hmm, ez már bukta gondoltam magamban (jól :) ) de azért nem akartam egyből lelépni, az úgy még cikibb lenne.
Szembe álltam vele ismét és bemutatkoztam neki:

Én:  Hello megint, xy vagyok.
Ő:    - meg sem szólal...
Én:  Téged hogy hívnak?
Ő:   Sehogy
Én:  Ez a neved? :) (próbáltam vicces lenni)
Ő:   Igen, de nem ismerkedem
Én:  Én sem ismerkedni szeretnék, csak beszélgetni
Ő:   Beszélgetni sem szeretnék
Én:  Pedig úgy tudtam a csajok szeretnek beszélgetni
Ő:  Én nem szeretek

Szóval ennyi volt a nagy beszélgetés, fogtam ott is hagytam, hogy ne tűnjek needy-nek.. visszamentem haveromhoz.
Ez egy jó nagy shit teszt volt a csaj részéről, egy nagy adag bunkósággal fűszerezve.
Igazából lövésem sincs, hogy ezzel a helyzettel mit lehetett volna kezdeni..
Igaz hogy elég soká mentem oda ez már alapból hiba, illetve nem is tudtam megfelelően koncentrálni, szóval nem valószínű, hogy olyan magabiztosnak és vagánynak tűntem mint James Bond :)
Egyszóval a nyitás nem volt megfelelő. A kezdetektől kezdve ő volt a domináns a beszélgetésben emiatt. Elgondolkodtató a helyzet egyébként, mert már messziről látszott rajta, hogy fenn hordja az orrát.
Nem is mert odamenni senki egyébként előttem (utánam meg már nem figyeltem), csak nézték őt a férfiak.
Szóval kíváncsi lennék, hogy egy ilyen magabiztos fullos csajt hogy lehet kizökkenteni az állapotából, hogy lehet fölé kerekedni szellemileg. Nos remélem az idő múlásával ebben is szerzek tapasztalatokat, hogy hogyan lehet az ilyen elszállt csajokat visszarángatni a földre :)
Ez volt az este első élménye, nem túl pozitív ugyan, de biztos hasznos, tapasztalatszerzés céljából.

Adél:
Nem adtam fel, próbálkoztam tovább, összefutottam 1-2 csajjal, de őket már ismertem régebbről (haverok), róluk nem írok :)
Tehát a haverokkal ültünk éppen, mikor megláttam az asztalunktól nem messze egy csajt egyedül táncolni.
Fodros miniszoknya, brutálisan jó lábak és fenék.. Huhh micsoda csaj, mondom haveroknak odamegyek hozzá, és úgy is tettem.

- Szia, hogyhogy egyedül táncolsz?
- Hát itt hagyott a barátnőm, már kerestem de még nem találtam meg.
- Szia én xy vagyok egyébként.
- Szia én meg Adél.
- Figyelj csak Adél, mondj 3 pozitív belső tulajdonságot magadról (jó kis Mex-es trükk)
- Hát ööö izé... 1. érzelmes ööö, hát öö izé
- Na még 2 :) valamit biztos tudsz, valami jót
- Hű hát igazából most hirtelen semmi nem jut az eszembe. (WTF?? gondolom magamban :))
- Oké akkor hagyjuk, a buli tetszik egyébként?
- Igen, szuper csak már fáj a lábam, sokat táncoltam - és közben mutatja a lábán a magassarkút, de én csak a lábát tudom bámulni.. :)
- Nem ülünk le akkor, kicsit pihen a lábad?
- De oké

Szóval leültünk haverokhoz, bemutattam a csajt mindenkinek, miközben hajolgatott puszikat adni, addig szemügyre vettem hátulról azt ami kilátszott a szoknya alól, pfff nem semmi volt :D
Beszélgettünk kicsit, kiderült hogy most lett vége egy komoly kapcsolatának nemrégen.
Szerinte meg is csalta a srác, stb..
Aztán egyszer csak csörög a telefonja, hívja valaki, feláll és arrébb megy.
Pár másodpercig áll majd elindul kifelé, lehet hogy a barátnője hívta és megkeresik egymást éppen.
Én nem mentem utána, haverok meg kérdezik, hogy megvan-e a száma. Mondom nincs. Hát de hülye vagy.. Menj utána kérd el..
Először nem akartam utána menni, mert akkor needy-nek tűnnék, de végül eszembe jutott, hogy azt tanácsolja Mex, hogy minden esetben próbáljunk számzárni (tel. számot megszerezni), ha úgy érezzük nem jön össze akkor is, mert ezzel tudjuk felmérni hogy mennyire sikerült vonzalmat kelteni a csajban. Szóval ez bevillant és egyből mentem is utána, megtaláltam a bejárat felé valamerre és odamentem.

- Hello, valamit elfelejtettem
- Helo, te ki vagy? (kicsit részeg volt persze..  :) )
- Hümm, hát az előbb beszélgettünk.
- Ja igen, bocsi, ott ültem nálatok
- Igen, és a számodat elfelejtettem elkérni
- Hu hát ne haragudj de azt nem szoktam mindenkinek megadni
- De én nem mindenki vagyok :)
- (pár mp. gondolkodás, szünet) Tudoooomm, de... de már sokan kérték ma és nem adom meg senkinek.
- Biztos?
- ..nagy gondolkodás megint..: Aha
- Hát jó akkor további szép estét

Megint az járt a fejembe, hogy nem győzködöm sokáig, nem erőltetem, mert akkor needy-nek fogok tűnni.
Szóval így jártam, utólag belegondolva nála sem volt meg a koncentrációm, csak az elején, aztán sima beszélgetésbe átment a dolog, Kino is abbamaradt valamiért. Jobban oda kell figyelnem.

Adelaida:
A harmadik csajt az este folyamán a tánctéren nézelődve vettem észre. Egyedül ült és telefonját nyomkodta.
Figyeltem 1-2 percig de fel sem nézett :) Na fogtam magam és lehuppantam mellé.
Kérdeztem, hogy miért telefont nyomkodja a buli közepén, persze viccesen.
Aztán 1-2 perc múlva el is tette és elkezdtünk beszélgetni.
Szokásos dolgokról dumáltunk, nevét is kérdeztem és azt, hogy tetszik-e neki a buli és szeret-e táncolni, azt mondta mind2-re hogy igen.
És - kérdezem - tudsz is táncolni?
Erre csak nézett egyet, felállt és kézen fogva behúzott a tánctérre.
Ott elkezdtünk táncolni, először csak óvatosan fogtam a derekát, és láttam hogy nem ellenkezik, közelebb húztam, táncoltunk, összeértünk, stb.. Kis idő után ahogyan a derekát fogtam, a bal kezem bebújtattam a toppja alá és a hátát simogattam, másik kezemmel meg a fenekét óvatosan, még nem a durva markolászós stílusban. Ez ellen sem volt kifogása, egy pár percet így táncoltunk, aztán gondoltam, hogy lépni kellene szintet, mégpedig csókra.
Ő alacsonyabb volt és kb. a nyakamat látta ha nem nézett fel.
Kicsit megálltam, az állát a mutatóujjammal felfelé húztam óvatosan, rám nézett én is a szemébe néztem, majd elkezdtem közelíteni lassan a szájához, ő csak nézett. Én megálltam nem közelítettem tovább, ekkor ő kezdett közelíteni kicsit a számhoz de nem teljesen, én pedig elkezdtem hátrálni, közben végig egymás szemébe néztünk. Rámosolyogtam és megcsókoltam.
Onnantól kezdve csókolóztunk kb. 10-15 percet, és már a fenekét markolásztam, nem csak simogattam, hátát is simogattam tovább a top-ja alatt. Aztán a nadrágjába hátulról becsúsztattam a kezem, és úgy simogattam a fenekét, de mikor lejjebb mentem.. éreztem, hogy kicsit behátrál. Ezért nem erőltettem, simán simogattam tovább, nyakát is csókoltam. Aztán eszembe jutott, hogy ezt nem a tánctéren kellene, hanem kicsit nyugodtabb helyen (izolálás) és megkérdeztem tőle, hogy nem-e ülünk le valami nyugodt helyre. Erre azt mondta, hogy előbb meg kell keresnie barátnőjét... Oké mondom akkor:

- Segítsek megkeresni?
- Nem, nem majd én megkeresem, addig maradj itt nyugodtan.
- Rendben  - válaszoltam és hagytam hogy menjen

Egyből beugrott hogy lerázás lehet és kicsi esélyt adtam, hogy tényleg visszajön. Így nem maradtam bent a tánctéren egyedül, hanem visszamentem haverokhoz. Kérdezték, hogy miért jöttem el, mert lehet visszamegy a csaj.
Mondom mindegy... De megint olyan hülye voltam, hogy a tel. számot sem kértem el tőle.
Ezt általában mindig elfelejtem.. :( de az agyamba fogom vésni, hogy tel.számot MINDIG elkérni!

Még poénból odamentem 1-2 csajhoz, de csak hülyeségeket kérdeztem tőlük, poén volt, csak 1-2 percet dumáltam velük, ezekről nem is írok semmit.

Nagyjából ennyi az este története. Lehetett volna többet próbálkoznom, illetve jobban kellene tartani a koncentrációmat (magabiztos, humoros megjelenés) és többet kino-zni (nem kínozni :D ) a csajokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr813134922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása