Téves vágányon?

2011.08.03. 10:46

Amikor elolvastam a Mex féle "AZ ISMERKEDÉS ALAPJAI" című könyvet, kicsit máshogy láttam a dolgokat mint most.

Tegnap ugyanis rábukkantam egy könyvre amit egy külföldi PUA írt: "Attraction Code" (továbbiakban: AC), és ezt kezdtem el olvasni. Ez már kicsit terjedelmesebb mint az előbb említett Mex féle könyv. Konkrétan 60 helyett 160 oldal :) Most járok a könyv egyharmadánál és nagyon tetszik. Amikor Mex könyvét olvastam, azt hittem hogy teljesen meg kell változnom, és egy új, a csajoknál menő személyiséget kell kifejlesztenem. Ezt írtam is egy korábbi bejegyzésemben itt: sunavadasz.blog.hu/2011/07/28/ismet_gondolkodam

Tulajdon képpen az AC könyvben is ír ilyenekről, az alapgondolatok, és a lényeg ugyan az: Domináns legyél, a nő felnézzen rá és akkor te vagy a nyerő. Azonban az AC-ben sokkal részletesebben, érthetőbben,példákon keresztül leírja, hogy mi, miért és hogyan van, és így jobban megérti az ember, mert látja az ok-okozati összefüggéseket. Rájöttem, hogy valószínűleg nem kell majd új emberré válnom, csupán fel kell szabadítanom a bennem rejlő lehetőségeket, átvágni a belső gátakat, saját énemet a felszínre hozni és azzal laza stílusban szórakoztatni a csajokat. Mex is írta, ahogyan az AC-ben is van, hogy a lényeg a gondolkodásmód. Egyre jobban kezdem érteni a dolgokat, és látom hogy ahhoz hogy magabiztos és jófej legyek, nem kell 180 fokban megváltoznom :)

Szóval ez most újabb optimizmussal tölt el ! :) És végül egy kis ide vonatkozó részlet a könyvből:

Mikor már tudni fogod, hogy mi vonzza a nőket, akkor már tudatosan képes leszel
ezeket a tulajdonságokat sugározni a nő felé, kit érdekesnek találsz.
Ne izgulj, ez nem azt jelenti, hogy fel kell valami személyiséget, maszkot venned,
másnak kiadni magad, mint aki valójában vagy. Természetedből fakadóan, már férfi vagy.
Van egy Captain Morgen rum reklám. Ami azt mondja, hogy „mindenkiben vagy egy kis Kapitány”. 
Ez tetszik. Hiszem, hogy mindenkiben van egy kis Dzsingisz‐kán, Marcus Aurelius, Casanova, John Lennon. A legférfiasabb fele vagy az emberi fajnak és ez mind, a vérünkben van.
Már csak meg kell mutatni, hogy mi is rejlik igazán belül.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr243122345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása