Abigél

2011.07.31. 22:47

ABIGÉL - héber eredetű; jelentése: az apa öröme.

Nos hogy ezt a fontos információt megtudtuk, jöjjön egy olyan történet ami kicsit érdekesebb mint a legelső volt.

Haverokkal elmentünk egy szórakozóhelyre, igazából 2 lehetséges végállomás volt, de (állítólag) ahová mentünk ott jól lehetett csajozni. Nem ittam sokat, csak pár sört, semmi rövid, szóval egészen jó állapotban sikerült maradnom. Oda is mentem pár csajhoz és 1-2 perc múlva már táncoltam/tapiztam is némelyiket, de csak pár percet, mert elég hamar leléptek, vagy wc-re mentek, vagy levegőzni, vagy stb indokkal.. Én nem mentem utánuk mert nem akartam pincsikutya lenni :) Persze sok beszélgetés sem volt, mert egyből támadtam (tánc, fogdosás, stb..), így a csajozós duma elmaradt, de amúgy is elég hangos volt a zene.

Egytől egyig otthagytak a csajok tánc, seggmarkolászás után félig álló farokkal.. Nagyon boldog voltam azt meg kell hagyni. Ezek szerint nem nagyon nyűgöztem le őket :)

De nem érdekelt, hajtott a vérem és mentem tovább, volt aki már a szia-ra lelépett.. Aztán egyszer csak az egyik csaj (21 éves mint később kiderült, még tanul) akihez odamentem (kb 4-5en táncoltak barátnőivel) nem menekült el, hanem leállt beszélgetni. Sőt pár perc után ki is hívott a folyosóra, hogy jobban halljuk egymást. Ott dumáltunk legalább egy órát vagy másfelet, pontosabban ő beszélt úgy 90%-ban. Először a szokásos dolgok, van-e barátod stb.. Hát volt neki, sőt el is volt jegyezve. És mondta is az elején hogy semmit nem akar. Én kérdeztem, hogy mennyire szereti a barátját, illetve hűséges típus-e. Azt válaszolta, hogy a mostanit még nem csalta meg, de az előzőt megcsalta a mostani barátjával. Ez még idáig szokványos történet, de aztán kibökte, hogy a volt tanárával is megcsalta a srácot.. Hmm mondom,az szép és okosan bólogattam, majd rákérdeztem, hogy mégis hány éves volt a (nős) tanára? Erre kibökte hogy 50 körül. Pff köpni nyelni nem tudtam. Mert még ha 30 vagy max. 40 éves fickóval megdugatja magát hát ez van.. De 50? Ez már szinte beteg :D Aztán ha már témában voltunk, megkérdeztem, hogy mégis MI A FASZÉRT vele? Erre azt mondta, hogy mert felnőttként kezelte, komolyan vette a fickó, valamint felnézett rá mint férfira. Érdekes indok... Dehát mindegy is, lényeg hogy néztem ki a fejemből és nem hittem a fülemnek, ilyen dolgokra nem számítottam, hogy hallani fogok. Persze részletezte, hogy mi és hogy volt, az előző barátjával meg a tanárával is, de mindent nem írok le ide. Ezek után átértékeltem a dolgokat és elkezdtem ráterelni a szót a dugás témára. Hogy szereti, mit szeret, mit nem, milyen gyakran, stb... Feltettem pár kérdést, de kb. mindegyiket 30 mondatban válaszolta meg, de csak az utolsó mondatban volt lényeges információ, a többi az a körítés, felvezetés volt. Esküszöm, ha azt kérdeztem volna, hogy mennyi 1+1, arról is 5 percig beszélt volna. Amit kiderítettem, hogy még nem szopott, mert nem is szeret, sőt a sperma illatától hányingere van (állítólag). Valamint azt sem szereti ha őt nyalják, mert gusztustalannak tartja. Szóval orál kizárva. Aztán elkezdte mondani, hogy ő milyen vallásos és régimódi,  stb...  igen persze, az eddig elmeséltek fényében nekem is teljesen olyannak tűnt :D Szóval ott ültünk a folyosón egymás mellett és ilyenekről beszélgettünk, hát nem is kellett több, minthogy a tettek mezejére lépjek. Amíg ő beszélt, beszélt, beszélt és én hallgattam, addig szép óvatosan elkezdtem cirógatni a combját kívülről. Szoknya volt rajta, nem mini, de nem volt túl hosszú sem. Először csak 1-2 ujjal, aztán pár perc múlva már teljes tenyérrel, és ő csak mondta, mondta. Aztán egyszer csak rájött hogy mivan, és azt mondta hogy ezt nem kellene, hagyjam abba legyek szíves. OK, abbahagytam. Aztán 5 perc múlva ismét elkezdtem óvatosan simogatni, majd egyre hevesebben és megint csak kb. 10 perc után szólt rám. Aztán kibontotta a haját és én beletúrtam neki, nyak magasságában, úgy hogy a nyakát is érintsem. Hátát is elkezdtem simogatni óvatosan, kicsit lentebb is fenéknél. Végül pedig odadugtam a fejem a nyakához, hogy megszagoljam milyen finom illata van a hajának és nem bírtam ki.. nyakon csókoltam. Ez volt a bökkenő, ugyanis eléggé mérges lett, és félig leromboltam azt amit addig felépítettem. Mondjuk nem dőlt össze a világ, simán fűzhettem volna tovább, még 1-2 óra közeledés és lehet hogy lett volna valami, ha más nem tel. szám és újabb tali. De nekem reggel korán kellett kelnem, úgyhogy nem akartam hajnalig maradni, mert imádok aludni :) Szóval úgy döntöttem nem fektetek több energiát a dologba, megyek haza, éjfél körül járt az idő. Telefonszámát szerintem megadta volna, de eszemben sem volt elkérni, nem mert nem akartam, hanem mert kiment fejemből. Egyébként már többször jártam így :) Tiszta hülye vagyok...

Elköszöntünk egymástól, sok sikert kívánt a továbbiakban, én is neki és goo haza. Nem sokat pihentem így sem, mert elég messze lakom és az éjszakai bkv-zás nem taxi gyorsaságú.

És végül egy összefoglaló, hogy hogyan látom/értékelem a történteket:

Csaj arcra: 6/10, testre 7/10
IQ (nem kimondottan IQ, hanem: mennyire normális, jófej, értelmes): 5/10
Elérhetősége: nincs, nevét is elfelejtettem :D
Saját teljesítményem: 6/10

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr873115436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása