Abélia

2011.07.27. 20:50

Ahogy már írtam előzőekben, egy darabig csak a régebben (1-2 hónapja) megtörtént eseteket írom le, tehát ez is olyan lesz.

Sokat utazom tömegközlekedéssel, szeretem, mert nők tömkelegével lehet találkozni, nézni őket, az öltözködésüket, szemezni velük. Mondjuk rövidebb utakon pl.: 10-15 perc eddig sosem próbálkoztam, inkább akkor ha mondjuk vonattal/volánbusszal utaztam 1-2 órát. Ennek a legfőbb oka szerintem, hogy még nem érzek magamban akkora magabiztosságot, hogy bármilyen körülmények között odamenjek egy csajhoz, és hogy 10 perc alatt el tudjam csábítani, vagy legalábbis komolyabb vonzalmat ébreszteni benne irántam.

Szóval Abéliát is (úú még mindig elég furán hat rám ez a név, hívnak így valaki egyáltalán?? :D ) egy hosszabb út alkalmával ismertem meg. Már a járgány indulása előtt megtetszett és nézegettem, épp csak annyira feltűnően, hogy ő észrevegye, hogy én már észrevettem őt.. :) Néha össze is néztünk, de azért nem vittem túlzásba a bámulást, illetve nem is közeledtem felé semmilyen egyéb módon. Aztán mikor felszálltunk, elfoglaltuk a helyünket és ő pont mögém ült. Fogtam is a fejem, hogy miért nem én szálltam fel később és egyből odaülhettem volna mellé. Szóval ezen gondolkodtam és azon, hogy most már elég gáz lenne átülni. Persze át akartam.. hajtott a vérem :D

Szerencsére pont jött egy nagydarab fickó és mellém akart ülni, de mérlegeltem a helyzetet, hogy nem ő lenne az ideális útitárs, és elég kényelmetlenül is utaznánk.. Tehát meglett a motiváció, gyorsan cselekedtem, fogtam a táskám és átültem a csajhoz.

Szabad a hely? - kérdeztem, amire ő kedvesen, mosolyogva válaszolt, hogy igen. Leültem, de nem is tudtam hirtelen mit mondjak. Aztán 2-3 perc múlva megkérdeztem, hogy nem-e tudja véletlenül, hogy miért indultunk késve. Ezután jött a hol laksz, meddig utazol, stb.. szövegek. Végül is jól elbeszélgettünk, bár volt 1-2 kisebb szünet, amikor keresztrejtvényt fejtett (mert azt még megszólítás előtt elkezdte). Sajnos volt barátja, de mondta hogy elég féltékeny típus a srác és egyedül nem nagyon engedi/engedné elmenni bulizni, emiatt Bp-en elég kevés embert ismer. Aztán mind2 nevét megtudtam, kezet is fogtunk bemutatkozáskor, nevét lebetűzte magától, nem kellett kérni (ezt + nak vettem) tehát wiwen, fb-on is megtaláltam. Jól elbeszélgettünk bulizásról, suliról, sportról, kérdezte is, hogy mit sportolok. Mondtam, hogy néha konditerem, futás és foci rendszeresebben. Teljesen pozitív volt a hozzáállása, poénkodtunk is eleget, szerintem ő is jól érezte magát, legalábbis nem unatkozott. Azt hogy ténylegesen mekkora hatással voltam rá azt még nem tudom megítélni, de remélhetőleg későbbiekben ezeket a jeleket is jól felismerem majd.

Pár nap múlva be is jelöltem és írtam is neki üzenetet, rövidet de vicceset. Arra válaszolt, és aztán megint írtam neki, hogy ha gondolja akkor elmehetünk erre-arra itt Bp.-en hogy ne unatkozzon suli után. Erre már nem reagált :( Persze van barátja, szóval sok mindenre nem is számítottam. Azonban azt el kell mondjam, hogy az is az egyik célom, hogy bármelyik csajt (még ha van barátja akkor is) meg tudjam bolondítani, hogy jól érezze magát velem, kivetkőzhessen magából és őrültségeket csináljon velem :) Természetesen nem célom kapcsolatokat rombolni, sosem csaltam meg egy barátnőmet sem, és ezt el is vártam én is tőlük. El is ítélem ha valaki abban lel örömet, hogy párokat/kapcsolatokat tönkretesz. Viszont úgy gondolom, hogy akkor mondhatom el magamról, hogy szuperül csajozom és ellenállhatatlan vagyok, ha még foglalt csajok fejét is el tudom csavarni.

Nagyjából ennyit így első beszámolós történetnek. Ez tök átlagos sztori volt, vannak ennél sokkal ütősebbek is, hamarosan azokat is leírom, de nem akartam egyből olyannal kezdeni :D

És végül egy összefoglaló, hogy hogyan látom/értékelem a történteket:

Csaj arcra: 9/10, testre 7/10
IQ (nem kimondottan IQ, hanem: mennyire normális, jófej, értelmes): 7/10
elérhetősége: teljes név megvan, tehát nem kell nyomozni utána (wiw, fb)
saját teljesítményem: 5/10

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr913105488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása