Hol is kezdjem... az elején csak olyan történeteket fogok közzé tenni, amik már megtörténtek a közel vagy messzi múltban.
Addig is időt nyerek, hogy ezeket a csajozós könyveket elolvassam, a módszereket áttanulmányozzam.
Mert ez lesz a lényeg, a kulcs, hogy mennyire tudok átszellemülni, használni azokat a dolgokat, amik amúgy (esetleg) távol állnak tőlem, a személyiségemtől.
Ugyanis ezek a könyvek, nem azt írják le, hogy mit mondjak egy nőnek, nem sablon szövegeket erőltetnek az emberre, hanem megpróbálnak megtanítani ellazulni, megmutatják hogy hogyan legyen az ember humoros és laza, ill. milyen legyen az életfelfogása (a nőkkel kapcsolatban).
Nem tartom magam humortalannak, sem ronda fickónak, de az a plusz sincs meg bennem, amire azt mondja egy csaj, hogy hűha, ez a srác nem semmi.
És itt (a hűha-nál) nem a külsőségekre gondolok, mint pl. a kigyúrt test, hanem a mentális dolgokra és az ebből fakadó magabiztos megjelenésre, amit rögtön észrevesz egy nő.
Sokszor láttam, hogy ilyen kis mitugrász f@szok mennek oda úgy csajokhoz, mintha ők lennének a legnagyobb császárok a földön, nyomják a süket dumát, és lám bejött a csajoknak.
Valamiért nem a 40kg-os, szinte igénytelen öltözködésű suttyót látták bennünk a lányok, hanem egy vagány fickót, akinek minden 2. szaván nevetnek, nedvesedik a bugyi. Ez az amit sosem értettem, ma sem értem, nem bírom felfogni! De ettől függetlenül már tudom hogy ez működik..
Én nem ilyen vagyok, bár szeretek poénkodni, de sosem játszottam a hvcs-t.
Viszont ha tényleg sikereket akarok elérni, akkor valsz. szükség lesz ezen a téren egy kis átalakulásra, mert úgy néz ki eddig, hogy a jelenlegi csajozós stílusom nem annyira működik. Majd meglátjuk mekkora szemlélet/személyiség fejlődésre van szükség.
Na megint eleredt a nyelvem, kicsit nagyon körülírtam a dolgokat, de így legalább biztos hogy érthető voltam :)
Szóval először jöjjenek a múlt béli történetek, aztán ha elkezdem ténylegesen használni a begyűjtött információkat, real-time -ban folytatom tovább a blogot.

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr843102461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása