Sziasztok,

dobok egy gyors állapotjelentést hogy haladtam a csajokkal, akikről a múltkori posztban írtam.

Őszintén szólva 1-2 csajt így utólag nehéz kibogozni, hogy kiről is szólt az adott leírás vagyis a nevet valójában melyik csajhoz is rendeltem hozzá. Annyi csaj van.. és már keverem őket, így hogy nem az igazi neveikkel hanem álnevekkel hivatkozom rájuk :)

1. Alina - azóta már még1x találkoztunk, alakul a dolog,m ár 80% esélyt látok az ágybavitelre :)
nemsokára lesz még egy tali!

2. Alinda - vele megszakadt a levelezés, mikor szóba jött hogy akkor mikor és hol találkozzunk/duhjunk, akkor inába szállt a bátorság. Pedig addig nagy szája volt hogy majd hogy leszop meg ilyenek... :D

3. Alinka - egyéb projektjeim miatt vele nem beszéltem azóta, majd ha lesz időm felkeresem. Persze lehet emiatt már el is buktam a dolgot...

4. Aliz - még beszélgetünk már elkezdtem a sex témát pedzegetni lájtosan eddig jól reagál. Most már konkrétabban a lényegre kellene térnem és kiderül benne van-e vagy sem :)

5. Alma - már majdnem találkoztunk neki egyik este jó lett volna nekem sajnos nem :( Pedig át akart jönni hogy dugjam meg keményen. Bassza meg hogy pont ilyenkor van tényleg halaszthatatlan dolgom... Most megint 1-2 hét mire össze tudjuk hozni... Pedig miket írkált.. áááhhhh :) ha ezeket megcsinálná akkor életem legvadabb dugásában lenne részem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr535816914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása