Újra és újra itt

2013.09.29. 17:08

Helló szia szevasz!

Megint ezer éve nem írtam, de most itt vagyok és nyomkorászom a billentyűket.

Szóval sok dolog történt megint, mindet nem írom le, csak a legfontosabbakat.

Bulizni sajna nem voltam jó ideje, kedvem lenne, de valahogy nem jött össze, vagy nem volt kivel, vagy nem volt hova menni. Persze egyedül is lemehetnék, hiszen pont a szocializálódás és az ismerkedés, képességek fejlesztése a lényeg, de valahogy úúútálok egyedül menni bulikba.
Na mindegy lényeg hogy nem voltam, de azért csajoztam.. Hát hogy máshogy mint a neten.
Facebookon fűzögettem 1-2-3 ismerős csajt, meg társkeresőről is találkoztam egyel, bár arról inkább nem írok mert full gagyi volt a csaj agyilag. Komolyan mondom filmet lehetne forgatni ezekből a randikból, hogy milyen nemnormális állatok vannak mikor már első randin elemeséi, hogy kivel mennyit baszott és hogy szereti seggbe, meg ilyenek... :D Oké oké nem para, dugjunk akkor, értem én hogy ez jel, meg önreklám, hogy gyere bassz meg mert imádom a faszt, ezzel nem enne gond, ha valami sexpartnerkeresőn találkoztunk volna. De nem! Ez a pina ez konkrétan normális társkereső oldalon keresgélt és az volt az adatlapon, hogy komoly kapcsolatot keres. Na mindegy lehet csak én vagyok ezen kicsit túlpörögve.

Viszont ami jó hír, hogy egyik ismerős csajt megdugtam, már facen elkezdtünk témázni, aztán találkoztunk is, és nem szaroztunk meg kerülgettük a forró kását, hanem egymásnak estünk. Jó volt, megdugtam rendesen minden pózban, szopott, nyaltam.. :) nincs mit ezen részletezni.
Tetszett neki, élvezte, mert újra akar találkozni és megismételni :)

Közben netről is fűzök még csajokat folyamatosan, az is lehet hogy nemsokára lesz még egy punci amelyiket megdugok, és ha minden jól megy, akkor nem csak 1x hanem hosszabb távon, bár ahhoz teljesítenem kell, mert az ágyban igényes és tapasztalt a csaj, és ha nem tetszik majd neki amit csinálok vele, akkor nem lesz több alkalom. Na majd meglátjuk :)

Meg fűzök még pár csajt társkeresőről is, az egyikkel már első este mikor chateltünk beszéltük is telefonon, egy másikkal pedig levelezgetünk és van érdeklődés részéről, szóval talán velük is összejön egy személyes találkozó, vagy több és egy kis entyempentyem :)

Nagy vonalakban ennyi, lassan jó lenne menni partyzni egyet, 1-2 hét múlva tervezzük is a haverokkal, hogy megyünk, szóval majd ott is próbálok alkotni valamit, bár nem biztos hogy ott a csajozásra kellene koncentrálnom, hanem a bulira, kikapcsolódásra, zenére.

Na megyek mert közben most is 3 csajjal chatelek és nem bírok ennyi felé figyelni :D

Szasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://sunavadasz.blog.hu/api/trackback/id/tr605539444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása